Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

navigatie

Hallo ik heb een omega van 2002 met een navi systeem van siemens erin ik heb geen idee hoe het werkt en er ook geen beschrijving bij als ik de cd erin stop gooit hij hem er gelijk weer uit ????? weet er iemand waarom en hoe start je dat ding op ??? bvd ROB
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
[mod]Zoals gevraagd tijdens aanmelden stellen we het op prijs als je je vooraf even voorstelt: Wie ik ben...[/mod]

Geeft hij een error op je display?

Wat doet hij als je in plaats van een navi cd een (originele) muziek cd stopt?

Indien hij alles er vrijwel direct weer uitkiepert zal de laser vuil zijn. Die kan je schoonmaken, de how-to staan elders op ons forum:

[B2] Schoonmaken navigatie cd-lezer
 
ik krijg geen error melding en als ik er een muziek cd instop kopie of origineel dan speelt hij die gewoon af
 

yoyo

The UK brothers
Originele cd erin?
De laatste versie moest eerst van een stukje software worden voorzien, en dan kon je er geen
zelf gebrandde cd's er meer in doen.( werd gezegd, niet geprobeerd ook)

Misschien heb jij ook wel zo'n software verhaal erin zitten en niet de bij behorende NAV TEQ cd erin.
 
Is er iemand die hier toevallig een drupje kwijl van krijgt? Ik heb een complete set van 9 cd's die ik eens van MP heb gehaald. Deden het alleen bij mij niet omdat ik niet het juiste systeem heb, had ik kunnen weten maarja.

Gr Wim
 

yoyo

The UK brothers
Wel even uitkijken want als de auto wel een update heeft gehad werkt deze niet meer (die van Wim is van 2009-2010)
en diegene met software van 2010-2011.
Het zou dus zomaar kunnen zijn dat die van Wim het niet doet of Juist wel (maak daarom maar eens een afspraak met elkaar)
succes.
 
Bovenaan