Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

NCDC 2015 CDC unit

Wanneer doet dat ding 't slecht? De mijne speelt wel af, maar de rest lijkt er op vast te lopen, CDC menu werkt helemaal niet...
 

Andrew

600.000
Mooi dat het weer werkt, Hans.

Maar nou heb ik een vraag: Een jaar geleden heb ik ook de CDC van mijn CCRT 2008 vervangen door eentje uit een andere CCRT 2008 via Berry (overzetten als gehele unit kon niet omdat het klepje van de vervangende CDC kapot was). Dat werkte allemaal in 1 keer goed zonder (de)coderen of wat dan ook. Dus dat lijkt erop te wijzen dat de CDC in een 2008 helemaal geen code heeft :? :? :?

Andrew
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Bedankt mannen d:)b

@Andrew,

Bij een NCDCXXXX is dit wel het geval

De radio en navigatie gedeelte is gekoppeld met de CDC gedeelte en kleurendisplay

Deze 3 units zijn met elkaar "getrouwd" door middel van een code die je moet koppelen met een techII

In het printje dat ik heb over gezet zit die code

Bij CCRT2008 is dit niet nodig?

Grt. Hans
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
warhamstr zei:
Wanneer doet dat ding 't slecht? De mijne speelt wel af, maar de rest lijkt er op vast te lopen, CDC menu werkt helemaal niet...

Dit kun je nog proberen, stukje geschreven door, Vega

Klinkt als dat de radio van slag af is.
Wat je als eerst zou kunnen proberen is de clear toets minimaal 6 seconden bij ingeschakelde radio ingedrukt te houden, dan voert de radio een reset uit.


Grt. Hans
 

Vega

Medewerker
Administrator
omega_cruiser zei:
Bedankt mannen d:)b

Bij een NCDCXXXX is dit wel het geval, in het printje dat ik heb over gezet zit die code

Bij CCRT2008 is dit niet nodig?

Klopt helemaal.
 
omega_cruiser zei:
warhamstr zei:
Wanneer doet dat ding 't slecht? De mijne speelt wel af, maar de rest lijkt er op vast te lopen, CDC menu werkt helemaal niet...

Dit kun je nog proberen, stukje geschreven door, Vega

Klinkt als dat de radio van slag af is.
Wat je als eerst zou kunnen proberen is de clear toets minimaal 6 seconden bij ingeschakelde radio ingedrukt te houden, dan voert de radio een reset uit.


Grt. Hans
Ha verdikkie, dat laatste heeft het gefixed idd! Bedankt!
 
Bovenaan