Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

NCDC 2015 navigatie vraag

Hallo mensen

Ik heb sinds vandaag, een probleem met mijn navigatie.
Had de cd er uit gehaald, en toen bleef hij mij vragen om de cd, dus ik wilde de navigatie uit zetten, en heb het vinkje bij actief weg gehaald
nou deed ik de cd er weer in, maar ik kan actief niet meer aanvinken.
Heb thuis de handleiding al door gespit, maar ik kan er niks over vinden.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
alvast bedankt
 

Vega

Medewerker
Administrator
Je kan een reset proberen, de clear toets minimal 6 ingedrukt houden totdat je de radio hoort herstarten.
 
Je kunt 'actief' niet inschakelen/aan klikken als je langer dan x tijd de navigatie niet hebt gebruikt. Ik meen zelfs, als je de cd eruit hebt gehaald, moet je de route weer opnieuw ingeven. Pin me er niet op vast, maar ik ben nu te lui om naar de auto te lopen en het uit te proberen :>

Je zult dus eerst weer een route moeten ingeven... als je dan op 'actief' klikt om hem uit te zetten, kun je een kwartier later (bijvoorbeeld) weer op 'actief' klikken om hem weer aan te zetten.
 
MetalRush zei:
Je kunt 'actief' niet inschakelen/aan klikken als je langer dan x tijd de navigatie niet hebt gebruikt. Ik meen zelfs, als je de cd eruit hebt gehaald, moet je de route weer opnieuw ingeven. Pin me er niet op vast, maar ik ben nu te lui om naar de auto te lopen en het uit te proberen :>

Je zult dus eerst weer een route moeten ingeven... als je dan op 'actief' klikt om hem uit te zetten, kun je een kwartier later (bijvoorbeeld) weer op 'actief' klikken om hem weer aan te zetten.



Klopt !! :)
 
Ik kan mijn eigen verhaal ook bevestigen.
Toeval wil dat ik gisteren bij Vega mijn radio dus opnieuw heb geprogrammeerd en daar ook met cd's heb lopen goochelen.
Hier bleek idd uit dat, bij de wissel van de cd, je alles opnieuw moet instellen (zelfs ook de opgeslagen routes).
 

Vega

Medewerker
Administrator
MetalRush zei:
Hier bleek idd uit dat, bij de wissel van de cd, je alles opnieuw moet instellen (zelfs ook de opgeslagen routes).

Dit is alleen als het een andere versie (jaar) of land is
 
ik heb het weer aan de praat gekregen, was een stom foutje van mezelf
ik had een nieuwe cd van benelux er in gedaan, en die er weer uit gehaal om de een of andere reden, en toen de oude cd er weer in gedaan, toen deed hij niets meer
toen de goede cd er weer in gedaan en alles deed het weer perfect
in ieder geval bedankt voor jullie moeite
 
Bovenaan