Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Net nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een Omega B2 sedan - 2.6/V6 automaat uit 2001 gekocht. Met maar 40.000 ECHTE/gecontrolerde km's. :)
Zaterdag ga ik hem ophalen.

Helaas moet ik die zaterdag erop al naar KMS-Apeldoorn om mijn display te laten vervangen, maar dat wist ik toen ik hem kocht.
(adres ook via dit geweldige forum gevonden) d:)b

Ik hoop nu een hoop lol te beleven aan deze auto en dit forum.

Heb nu nog een Renault Laguna II op gas (G3).
Als je geen problemen hebt rijdt hij fantastich, maar dit is vaak zo kort.
Dus vandaar weer terug naar Opel.

Nog iemand intresse in een Renault?

Groeten, John
 

yoyo

The UK brothers
Hey John,
Uiteindelijk gelukt om op het forum te komen? ;)

In ieder geval heel hartelijk welkom hier op het forum in de hoop dat je er veel van opsteekt.

Als je deze auto koopt met een defect scherm kreeg je toch wel wat van de prijs af?
Ligt eraan wat voor display je moet hebben tenminste want voor een CID hangt er daar toch wel een aardig
prijskaartje aan.

Maar goed je hebt al langer op het forum gekeken dus.......je weet het he?
Foto'sssss _O- _O-
 
Hallo en welkom John.
Ik dacht dat ik al een redelijk uniek exemplaar (45.000km) had gevonden, maar blijkbaar zijn ze er met een nóg lagere km-stand d:)b
Inmiddels staat die van mij al bijna op 105.000, want ja een Omega is gemaakt om te rijden, niet waar ?! :Y

Ik ben erg benieuwd naar de foto's...
Waar heb je deze Omi gevonden/gekocht ?

Veel plezier verder hier.

:w Ruud
 
Welkom hier, ik hoop dat je minder problemen gaat onder vinden met je omi als je Renault.
Een paar foto's doen het altijd goed!
 
Ha John,

Welkom op het OOP. 40.000 echte kilometers d:)b . Dat is wel echt uniek. De meeste hier hebben meer tot echt veel meer kilometers gereden. Ik ben ook wel benieuwd hoe je aan dit unieke exemplaar gekomen bent. En ... een fototje doet het hier altijd goed.

Groet,

Walter
 
yoyo zei:
Hey John,
Uiteindelijk gelukt om op het forum te komen? ;)

In ieder geval heel hartelijk welkom hier op het forum in de hoop dat je er veel van opsteekt.

Als je deze auto koopt met een defect scherm kreeg je toch wel wat van de prijs af?
Ligt eraan wat voor display je moet hebben tenminste want voor een CID hangt er daar toch wel een aardig
prijskaartje aan.

Maar goed je hebt al langer op het forum gekeken dus.......je weet het he?
Foto'sssss _O- _O-

Ja, "eindelijk"gelukt. Wat problemen met mailbox die geen mail kon ontvangen. Is nu opgelost.

Met de prijs zit het wel goed denk ik.
Maar als je iets graag wilt, ben je al gauw bereid om consessies te doen. ;)

Bedankt voor het warme welkom.

John
 
MetalRush zei:
Hallo en welkom John.
Ik dacht dat ik al een redelijk uniek exemplaar (45.000km) had gevonden, maar blijkbaar zijn ze er met een nóg lagere km-stand d:)b
Inmiddels staat die van mij al bijna op 105.000, want ja een Omega is gemaakt om te rijden, niet waar ?! :Y

Ik ben erg benieuwd naar de foto's...
Waar heb je deze Omi gevonden/gekocht ?

Veel plezier verder hier.

:w Ruud

Dag Ruud,

Bedankt voor het welkom.

Foto's gaan even duren. Ik heb hem nog niet (zaterdag pas :'( )
Daarna moet ik eerst mijn vorige auto zien te verkopen. Daarna hoop ik wat meer tijd te hebben.

Ik hem hem "gevonden"op marktplaats.

John
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom John!

Volgens mij heb ik deze Omega op Marktplaats zien staan enkele weken terug. Die km stand is opvallend genoeg om nog even in het geheugen te zweven. :Y

Ben benieuwd naar je foto's.
 
A

Anonymous

Gast
Hallo John,

Welkom, en zoals hier op het forum al vaker gevraagd, foto's foto's. Ik ben zeer benieuwd, en ik niet alleen denk ik, en verwacht dan ook een sublieme mooie nette Omega te zien, waarvan al door jou eerder vermeld met een zeer uitzonderlijke lage km stand.

Dus laat maar komen die foto's *O* _/-\o_ _/-\o_
 
Hallo allemaal,

Hier even een update.
Ik heb hem nu twee weken en ik ben erg blij. :)

Display is inmiddels gemaakt door KMS te Apeldoorn. Prima bedrijf !! d:)b
Zag er eerst somber uit, maar uiteindelijk hebben ze het toch voor elkaar gekregen.
Ook meteen maar even de laatste kaarten (2009/2010 ) van Navteq reregeld. Kan ik niet meer verdwalen.

Ik ben inmiddels begonnen met het "inrijden" van m'n Opel. _O-

Ik zal proberen om binnenkort alvast wat foto's te regelen.
Helaas is hij niet helemaal "subliem, mooi en netjes"
De vorige eigenaar had wat problemen met parkeren en heeft wat kleine schades veroorzaakt.
Ik wil ook nog eens uitzoeken wat het kost om dit te laten opknappen.

Weet iemand nog een goed en niet al te duur adres in flevoland?

Ben erg druk geweest met de verkoop van mijn vorige auto, regelen winterbanden (ik wil hem wel graag op de weg houden) etc.

En eh, B. Buster, inderdaad, hij stond ca. 3 weken geleden op marktplaats.

John :w
 
A

Anonymous

Gast
Hoi John,

Ik kan mij ook zoiets van marktplaats herinneren, een lichte kleur Omega met rond de 41.000 km (champgne kleur Omega in de regio Den Haag)

Voor kleine deukjes in het plaatwerk of ander spuitwerk ga ik altijd naar <a class="postlink" href="http://www.slimrepair.nl" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.slimrepair.nl</a> in Veen (Noord Brabant) In Flevoland zou ik geen adres weten, maar ongetwijfeld een andere OOPer wel.
Voor wat betreft SlimRepair ben ik zeer tevreden en er worden daar schappelijke prijzen gehanteerd. _/-\o_
 
Er zit ook nog een goeie spuiter in de buurt van Amersfoort/Zeist.
Ik ga daar zelf binnenkort even langs voor wat puntjes aan mijn Omega.
Is een adresje dat ik van Sjors-V6 heb. Zijn Omega is daar ook geweest voor wat spuitwerkzaamheden en die man is erg netjes in zijn werk.
 
tarzanen zei:
Hoi John,

Ik kan mij ook zoiets van marktplaats herinneren, een lichte kleur Omega met rond de 41.000 km (champgne kleur Omega in de regio Den Haag)

Voor kleine deukjes in het plaatwerk of ander spuitwerk ga ik altijd naar <a class="postlink" href="http://www.slimrepair.nl" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.slimrepair.nl</a> in Veen (Noord Brabant) In Flevoland zou ik geen adres weten, maar ongetwijfeld een andere OOPer wel.
Voor wat betreft SlimRepair ben ik zeer tevreden en er worden daar schappelijke prijzen gehanteerd. _/-\o_

Dag Tarzanen,

Klopt, die was het idd.

De schades zijn niet al te groot, maar toch doet het afbreuk aan het geheel.

Ik ga wel eens informeren bij slimrepair.
Bedankt voor de tip.

John
 
MetalRush zei:
Er zit ook nog een goeie spuiter in de buurt van Amersfoort/Zeist.
Ik ga daar zelf binnenkort even langs voor wat puntjes aan mijn Omega.
Is een adresje dat ik van Sjors-V6 heb. Zijn Omega is daar ook geweest voor wat spuitwerkzaamheden en die man is erg netjes in zijn werk.

Dag MetalRush,

Zou je mij aub dit adres willen geven?
Kan ik daar ook eens informeren.

Bedankt, John

PS Nog even geduld vwb de foto's. Ze komen echt, maar ik heb het momenteel razend druk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan