Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

niet afspelen gekopieerde cd CDR 2005 Delco systems

Ik heb het probleem dat mijn cd speler dus niet mijn gekopieerde cds wil afspelen.

Ik heb al geen mp3 systeem maar nu ook niet mijn normale kopie cd rw. Wat is er loos mee want dit heb ik nog nooit gehad.
 
Wat Jacco zegt :Y
En RW's vinden ze ook niet altijd even lollig.
Tevens even opletten welk merk je koopt... Omega's laten niet zomaar wat in hun gleuf stoppen :o :H (ff zoekfunctie gebruiken)

_O-
 
MetalRush zei:
Wat Jacco zegt :Y

Tevens even opletten welk merk je koopt... Omega's laten niet zomaar wat in hun gleuf stoppen :o :H (ff zoekfunctie gebruiken)

_O-

Uh Ruud heb de zoek functie gebruikt als zoek tekst "In hun gleuf stoppen" maar er komt niets aan OMEGA gerelateerd foto's *O*
 
Welk programma brand je mee? En zoals eerder gezegt niet als data disk maar als muziek cd weggebrand? Zelf namelijk een hele stapel cd's gebrand. Geen problemen mee ook niet in mn delco 500 die in mn vec + corsa heb zitten. Is nog ouder dan de radio in de omega. :f
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
De Delco 500 is wel wat minder kritisch. :)

Brandprogramma zal minder van invloed zijn dan de snelheid. Merk van de CD-R is ook van belang. Bij mij werken die van Imation, Philips en Verbatim goed.
 
Heb met Nero en media player gedaan allebei niet maar heb al een nieuwe radio besteld een jvc met USB en met de stuurwiel bediening. Iedereen bedankt voor de hulp
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het komt vaker voor, dus opzich is het niet zo raar. In dit geval werken originele schijfjes echter wel, dus dan verwacht ik dat het aan de schijfjes ligt. Of evt. een combinatie met de brandsnelheid, sneller dan 16x levert mij schijfjes op die na een paar weken niet meer leesbaar zijn voor de radio.
 
Bedoel niet dat t programma invloed heeft op de cd maar eerder dus op de modus van branden O-)

Als je met Nero een cd brand kan je kiezen voor een data disk,mp3 of muziek cd. Kies deze optie. Je bent beperkter in t aantal nummers wat je er op kwijt kan en t duurt langer omdat je mp3 bestanden worden omgezet maar dan doet de cd het wel...
 
Zo dus :9

neroaz.jpg


*edit* grotere foto :F
 
Ik heb dit al 3 keer geprobeerd maar het werkt niet helaas... Misschien op een niet cdrw schijfje. moet ik nog ff proberen.

Maar de nieuwe radio komt er wel een keer. Eerst andere dingen.
 
Bovenaan