Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

niet alledaags !!!

Maurice

OOP Chef de cuisine
best mooi !!!

1ze9wy9.jpg

mme9nm.jpg

2poegz4.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Geweldige auto's. Zo'n Seville komt er hier nog wel eens, maar dan niet met dat foute extra chroom bij de ramen en die wielen. Wat lelijk.

Heb hem al eens meer gezien op internet, tijdje terug stond hij zo te koop volgens mij.
 
Niet mijn ding, maar wel leuk om eens gezien te hebben.
Ik heb medelijden met de eigenaar... benne heel wat spaakjes die ie schoon moet houden en poetsen _O-
 
Dikke Seville !! wielen zijn Té GROOOOT :X extra chroom vind ik wel gaaf, maar dan op een zwarte met beige interieur d:)b dikke V8 Northstar op de voorwielen.. :Y
 
Als je het dan toch over fout hebt, ik vind dit dus fout.
Sorry als de owner toevallig lid is van het forum maar ik vind het niet mooi.


Naamloos-15.jpg


en voor mensen die hem wel mooi vinden, hij is te koop.
2,5v6 uit 97 voor het prijsje van 8,500€
even zoeken op autoshout
 
In nog geen 8500 jaar ! :Y)

Da koop ik nog liever deze Opel S4 _O- _O- 7(8)7


Over smaak valt zeker wel te twisten, mijn ding is het niet, dan koop ik wel een échte.. mja RS6 dan wel :X of een A4 Cabrio..


Als w ehet dan toch over fout hebben: anyway, kudo's voor diegene die dit uitgevoerd heeft !!

14btgzk.jpg


25ow96a.jpg



303i6pj.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Niets, de nazorg om mij weer van dat trauma af te helpen zal je meer tijd gaan kosten. :P
 
niet alledaags en volgens mij toch wel goed voor een top van 140km, met een 1000cc fire


2011-08-03112511.jpg


2011-08-03112524.jpg


2011-08-03112557.jpg


ik had hem al vaker zien rijden maar nu stond hij zomaar op een parkeerplaats,
is niet van een jonge gast maar van een heer van middelbare leeftijd die er altijd
in 3delig pak in zit ( waarschijnlijk op weg naar zijn werk dan )
 
Bovenaan