Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

"nieuw"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op Brustem gaan wij geen wedstrijden organiseren. De data waarop wij daar terecht konden, conflicteren met NL drift series invitationals. En gezien daar veel van onze rijders ook in meerijden, hebben we gekozen om brustem weg te laten dit jaar.
 
Illuminat0r zei:
Geen Brustem dit jaar?

Tiel is ook nog wel haalbaar :P maar 21 maart is de verjaardag van men moeder > sorry :(

Joh! Dan neem je d'r toch gewoon mee ?!?!
Ik weet zeker dat ze nog nooit een dergelijke verjaardag heeft gehad :P
 
870290648_6_1ndD.jpeg



Vorig jaar is de finale helaas niet door kunnen gaan. Dus we pakken onze eerste locatie van vorig jaar groots aan en rijden hier de finale van 2009. Unieke locatie, bij de mensen uit de regio zeker bekend!

Meer info:
<a class="postlink" href="http://www.opendriftchampionship.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.opendriftchampionship.com</a>
 

yoyo

The UK brothers
Weet je dat ik nergens de tijden kan vinden, maar ik weet uit verdere info dat het evenement om 10.00 begint.

Maar wat meer tijden en niet alleen de aanvang, (want dat is een tijd dat ik net een paar uurtjes op één oor lig)

Tevens denk ik dat je dit beter in een ander gedeelte van het forum had kunnen plaatsen ;-))

Ik zal het maar even zeggen voordat Herr Rudie het zegt hahaha

gr,
Aart
 
Hé de Waalkade in Tiel [! vorige week nog met Jacco nog geweest !





IMG_3809modded.jpg





en een tijdje terug een mini meet gehad !








2ugpd9y.jpg


rarr6a.jpg






Groetjes,
Sjors
 
yoyo zei:
Weet je dat ik nergens de tijden kan vinden, maar ik weet uit verdere info dat het evenement om 10.00 begint.

Maar wat meer tijden en niet alleen de aanvang, (want dat is een tijd dat ik net een paar uurtjes op één oor lig)

Tevens denk ik dat je dit beter in een ander gedeelte van het forum had kunnen plaatsen ;-))

Ik zal het maar even zeggen voordat Herr Rudie het zegt hahaha

gr,
Aart


goed punt! Ik laat de flyer ff aanpassen :)
 
Nu we toch zo offline bezig zijn hier.
Het inhouden af en toe zou kunnen komen door een verstopt slangetje.
Er Loopt een slangetje van de turbo naar de luchtfilter om de turbo druk te meten. Het wil wel eens gebeuren dat hier wat olie of viezigheid in komt.
Hierdoor kan hij de turbo druk niet meten. Door een keer gassen wil het slangetje voor wel weer schoon worden en krijg je weer trubo druk en dus gang.
Een keer de slang schoon maken wil vaak helpen.

Maar leuk dat er weer een oliestoker op het forum zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan