Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuwe mattenset!!

Als het weer een beetje weer word en de zomer bandjes gaan eronder gaat ook het nieuwe setje matten erin!!
Foto-WNAFSW7H-D.jpg

Zelf speciaal laten maken vond het wel leuk :)
 
hey Rene heb ze bij automatten4you besteld maar duurde best lang voordat ik ze binnen had 20 dagen! dus weet niet of ik het je nu moet aanraden :s
maar pasvorm en kwaliteit is wel goed
 
Hey, mooie matten, ik heb ze daar ook besteld. Als je er geen haast mee hebt kun je ze daar bestellen :), duurde bij mij ook ongeveer zo lang.

Gr. Paul
 
daanvanselm zei:
Zullen bij de volgende meeting even vergelijken :) vond het nog aardig prijzig 96 euro ofzo
Ik moet ze wel even grondig reinigen, ik had beter donker bruine kunnen nemen maar dit wist ik van tevoren, beetje apc erover en borstelen maar :).
IMG_0413.jpg


Gr. Paul
 
Dat doe ik ook niet, vandaar dat het schoon gemaakt moet worden. En als dat niet lukt is het jammer maar helaas. Dan komen er misschien wel donker bruine :-).

Gr. Paul
 

Andrew

600.000
P.H. zei:
Omegarijders zijn dus echte helden op sokken _O-


_O- maar eerlijk gezegd rijd ik ook vaak op sokken, ik loop veel op die leren instapklompen :+ Niet om de matten schoon te houden, maar ik vind dat gewoon prettig, dus inderdaad een echte "sokkenheld" *O*
 
Bovenaan