Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

nieuwe velgen

zo van daag het eerte gekocht voor me omega de nieuwe velgen wel 2 uur rijden maar goed hier een fototje
hoor wel wat jullie er van vinden .groetjes
06022010005.jpg
 
Hallo Mark,

Mooie velgen. Als de blanke lak hier en daar loslaat dan kun je er ook voor kiezen om alle blanke lak te verwijderen en daarna de velgen te polijsten. Iets dergelijks heb ik ook met mijn velgen gedaan, kijk anders even hier. Je moet ze daarna alleen wel wat vaker schoonmaken om ze mooi te houden.

Wat zijn eigenlijk de afmetingen van de velgen; velgdiameter, breedte en ET-waarde.

Succes met de velgen. Ik ben benieuwd naar de foto's.

Groet,

Walter
 
Mooi setje 'rims', Mark :Y

Wat ben je van plan ermee te doen?
Poedercoaten, spuiten, polijsten, .... ?

Natuurlijk foto's van 'de final thing', hè :P
 

yoyo

The UK brothers
Zo zie je maar mark,

Het is niet wijs (ze zijn wel mooi hoor) om hier velgen neer te zetten die nog niet klaar zijn want je word gelijk
overvallen wannneer en wat je er mee gaat doen hahaha _O-

Er zitten hier poets freaken bij hoor :Y :Y

gr,
Aart
 
hie hou ik wel van is toch gezellig .maar ben in iedergeval van plan om de rand van de velg te polijsten .
.en misschien wel wat ander .ff kijken nog groetjes
 
Mooie set Mark ! de Opel I-line (Irmscher) Spectra Sports line Design :9 ben benieuwd hoe ze staan onder je Omega !
 
Sjors-V6 zei:
Mooie set Mark ! de Opel I-line (Irmscher) Spectra Sports line Design :9 ben benieuwd hoe ze staan onder je Omega !
ja klopt ik ben ook erg benieuwd heb ze eigelijk nog nooit gezien onder een omega .maar hoop wel mooi hahaha
 
zo na meer als een jaar niks gedaan te hebben wegens opstandig heden .heb ik de stoute schoenen aan gedaan en begonnen met me velgen .heb er 1 zo goed als klaar zal van het weekeind ff een foto plaaten en dan hoor ik jullie mening wel groetjes mark
 
Bovenaan