Omdat ik hier aardig vaak topics over niveauregeling ben tegengekomen stel ik hierbij mijn vragen:
Ik wil mijn niveauregeling handbediend maken. Op bepaalde momenten wil ik de achterzijde laag hebben en de andere keer weer hoog. Wil dit niet door de sensor laten bepalen,
maar een schakelaar in het dashboard maken.
* Wanneer ik direct stroom op de compressor zet dan pompt hij de schokbrekers op maar de compressor schakelt niet uit, dat is opzich geen probleem want als ik de schakelaar op 'uit' zet dan zal de compressor stoppen. Hoort deze niet automatisch af te slaan wanneer de schokbrekers op zijn max. zitten?
* Wanneer ik hem volledig omhoog zet, na een half uur staat ie weer laag. Hij hoort vol te blijven neem ik aan?
* Hoe laat ik het systeem weer leeglopen vanuit de auto?
* Waarvoor dienen de 2 stekker aansluitingen op de compressor (1ste foto) Zie ook de foto (je kan hem downloaden dan inzoomen)
* Waarvoor is het ventiel op de compressor? (om handmatig op te blazen wellicht of om voordruk te zetten??)
Ik wil mijn niveauregeling handbediend maken. Op bepaalde momenten wil ik de achterzijde laag hebben en de andere keer weer hoog. Wil dit niet door de sensor laten bepalen,
maar een schakelaar in het dashboard maken.
* Wanneer ik direct stroom op de compressor zet dan pompt hij de schokbrekers op maar de compressor schakelt niet uit, dat is opzich geen probleem want als ik de schakelaar op 'uit' zet dan zal de compressor stoppen. Hoort deze niet automatisch af te slaan wanneer de schokbrekers op zijn max. zitten?
* Wanneer ik hem volledig omhoog zet, na een half uur staat ie weer laag. Hij hoort vol te blijven neem ik aan?
* Hoe laat ik het systeem weer leeglopen vanuit de auto?
* Waarvoor dienen de 2 stekker aansluitingen op de compressor (1ste foto) Zie ook de foto (je kan hem downloaden dan inzoomen)
* Waarvoor is het ventiel op de compressor? (om handmatig op te blazen wellicht of om voordruk te zetten??)