Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nu dat nog

Hallo

Laatste tijd rijd mijn omega alleen nog in de noodprogramma.
Eergisteren dan maar naar de opeldealer voor uit te lezen.
Nu weet ik dat ik de achterste lamdasensor moet vervangen.


Gisteren moest ik in duitsland een stukje autosnelweg rijden.
Normaal rij ik best sportiv...................gisteren dacht ik zo ,laat mij maar lekker rustig rijden.
Dus bij 110 de tempomaat in en lekker cruisen.Op eens een slag
En dat is dan het resultaat

8246751zjr.jpg


Dus dan maar morgen naar Carglas :r
 
Dat is inderdaad zwaar balen, Sören :(
Maar ik raad je aan de voorruit te laten vervangen bij een VOD.
Mijn ervaringen bij Carglass waren niet altijd even goed; best wel prijzig en een 'upgrade' (lees: warmte werende voorruit i.p.v. originele -niet ww- voorruit) was dermate duurder dat ik 2 ruiten kon laten plaatsen.
Uiteindelijk heb ik mijn voorruit laten vervangen bij onze sponsor Eef & Huub (voor jou best wel ver weg), waarbij ze niet alleen mijn voorruit vervingen door een ww-exemplaar maar ook mét regensensor voorbereiding.
Dát was voor mij de reden om het bij de VOD te laten doen.
 
Heb met carglass de ervaring dat de ramen niet goed worden vast gezet of je nog met natte kit de weg op wordt gestuurt waardoor de kans is dat de ruit eruit klapt.

Vandaar mijn keuze ook voor de vod. Kost me ook niks en vervangend vervoer is ook al geregeld.

Gr jack
 
Carglass is een recept voor ellende. Alleen maar slechte ervaring mee.

Offtopic: ik stoor me daarbij mateloos aan de kwaliteit en kwantiteit tv-reclame van die rakkers 8)7
 
heb op jullie ervaringen geluistert en kom net van mijn VOD terug

woensdag of donderdag komt een nieuw ruit erin.....hij beld mij nog voor een afspraak
 

Vega

Medewerker
Administrator
Let er wel op dat ze gelijk NIEUWE raamrubbers erbij bestellen en plaatsen.
 
Kun je die raamrubber later nog vervangen? Bij de mijne heeft de vorige eigenaar een nieuwe ruit laten plaatsen maar de rubbers passen niet helemaal mooi meer.
 
@Wim
ook goed .................heb net gebeld en een nieuwe raamrubber hoort automatisch erbij................bedankt voor de tips
 

Vega

Medewerker
Administrator
gewoon_mark zei:
Kun je die raamrubber later nog vervangen? Bij de mijne heeft de vorige eigenaar een nieuwe ruit laten plaatsen maar de rubbers passen niet helemaal mooi meer.

Nee worden gelijk met de ruit geplaatst.<br /><br />-- 19 sep 2011 13:02 --<br /><br />
Voslaan zei:
@Wim
ook goed .................heb net gebeld en een nieuwe raamrubber hoort automatisch erbij................bedankt voor de tips

Maar ze willen ze niet altijd monteren omdat de oude er nog goed uitzien, vandaar.
 
hebben mij net terug gebeld...........morgen komt de nieuwe ruit erin .......wat snel......

Wim ik ben bij Opel Hekkert ,lekker dicht bij in Blerick
Ik was toen altijd bij die oude Opeldealer en nu heeft Hekkert die zaak overgenomen .
De Sondert in Venlo/Blerick
 
Ok dank je.

Ik was destijds niet zo gecharmeerd van de service die ze daar leverden voordat Hekkert erin kwam. Ben afgelopen winter met kapotte krukas positie sensor bij dohmen in bracht geweest, prima service maar slechte reparatie, ze hadden de oude sensor er gewoon naast laten hangen!!! Daar betaal ik geen 400+ euro voor.

Maar dat terzijde.

Gr Wim
 
Tukker sur meuse zei:
Ok dank je.

Ik was destijds niet zo gecharmeerd van de service die ze daar leverden voordat Hekkert erin kwam.

Gr Wim

Hm maar zo te zien is niets veranderd wat de service aangaat :(

Erder wakker van de nachtdienst en om 12uur de wagen afgeleverd met de info dat die tussen 17 en 18 uur klaar is.

Tegen 18uur15 opgebeld .................en een bandje geeft de info dat ze al gesloten zijn -O-

hadden ze niet op kunnen bellen dat het vandag niets meer word?!

ik ben op de een of andere manier ........hm..........kwaad
 
Bovenaan