Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nu ook omega B 2 rijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Mijn naam is Peter , ik kom uit duitsland, heb 10 jaar in nederland gewoont, 21 jaar hier gewerkt en ben sins 3 jaar volledig afgekeurd.
OOk zit ik al langer op dit forum stel ik me nu pas voor omdat ik nu pas en passende omega gevonden heb.
Ik rij al 30 jaar opel en op dit moment heb ik nog , nadat ik involge van en zwaare operatie moest inkrimpen ,
en Commodore B coupe met 4.0 24 V , en rekord d coupe met 2.4 op lpg, en senator B c 30 ne en sins woensdag en omega B 3.2 v6 caravan.
Ik was al langer op zoek naar en omega ook had ik erst en A caravan in gedachten omdat ik hier laatst nog en 3.0 24 V op lpg gehad heb met irmscher senator neus en evo 500 interieur die so geweldig preseerde en zo en perfecte reisauto was dat ik graag weer eene wilde hebben maar ik kon alleen maar rotte bakken vinden net zo als mijn laatste ook had die al 4 ton gelopen.
Heb me dan einde vorig jaar en roestvrije senator b automaat gekocht met maar 76000 km op de teller maar omdat ik best veel in opel oldtimer onderdelen handel die ik in 30 jaar opel verzameld heb was ik toch weer naar en gooie station aan het kijken.
Heb en paar maanden geleden en spotgoedkoope B 1 edition sport 2.0 16 v bj. 97 gekocht maar dit is helaas en schakel en ik moest ook eigenlijk en zwaardere blok hebben omdat ik toch regelmatig en trailer met oldtimers vervoer.
Deze week was het dus zo ver en ik heb in antwerpen en 3.2 V 6 executive met automaat en lpg gekocht , heb ondertussen 500 km me gereden en moet zeggen en geweldige auto.
Hij stond op 16 " wielen die ik vandaag vervangen heb door de 17 " bbs rs van mijn senator die ik nu met de 16 V verkoop.
Wat ik alleen nog mis is en instruktieboek van en facelift.
de auto heeft echt alles wat je voor geld bij opel kon bestellen zelfs parkeersensoren an de voorkant.
Nu nog de GTO remklauwen erop die ik al en tijdje hier voor de senator had liggen , wel gespoten maar nog niet ingebouwd had , wat nu wel met spoed gaat gebeuren.
Verder ben ik nog van plan om mijn evo stoelen met leer in de kleur van het interieur te laten bekleden omdat ze gewoon fantastisch zitten .
Dit is hem dan
ourcarcollection336.jpg

Ben er alleen nog niet uit of ik de 17 " BBS of de 18 " BBS RX II
ourcarcollection334.jpg

op zou zetten.

Verder volg ik dit forum bijna iedere dag en heb al heel veel interessante dingen kunnen lesen.
Gr. Peter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom!

Leuke verzameling. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar wat foto's van de andere auto's. :)

:w Jacco
 
Hier heb je mijn Commodore en rekord.
ourcarcollection306.jpg

Hier de omega 16 v
garage513.jpg

en hier de b senator net voor de ombouw naar irmscher achterbumper.
Hier heb ik toen voor de bbs rs gekozen maar ik denk dat ik op de b 2 de bbs RX neem
felgen281.jpg
 
De velgen zijn niet zo m'n ding maar toch een hele nette omega. Veel succes ermee en welkom op het forum.

En die commodore en rekord zijn :9~
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Peter, welkom op 't OOP !!!

p.s. Selfkant - Nijmegen ist nicht die welt also vielleicht bis heutemittag ???


:w
 
mooie verzameling e welkom hier wat velgen betreft zie ik liever de standaard exe velgen, en misschien tot vanmiddag
 

yoyo

The UK brothers
Zo ...! Dat ziet er toch best wel mooi uit zo'n verzameling.
Hartelijk welkom hier op het OOP!
 
heey sammy

ook van de bigopels naar hier gekomen dit is ook een super forum net als de big opels forum

stiekem ben ik erg verliefd op jou ............commodore 4.0 24v wil hem eigenlijk graag een keer zien en horen t kriebelt wel heel erg
 
Vandaag heb ik niet gehald .
Hier in het dorp was en traktor en oldtimer meeting waar mijn zoon mij al voor uitgenodigd had.
Als er dit jaar nog en meeting is kijk ik of ik met de omega en mijn zoon met de commodore of andersom kan gaan.
Gr. Peter
 
jack goed idee om een limboo meeting op te zetten, heb het er ook nog met Jacco over gehad in Nijmegen over een volgende meeting en die zou best wel eens in limburg gehouden kunnen worden
 
jacques zei:
jack goed idee om een limboo meeting op te zetten, heb het er ook nog met Jacco over gehad in Nijmegen over een volgende meeting en die zou best wel eens in limburg gehouden kunnen worden


En dan bij het drielanden punt in Vaals. Is het meteen een internationaal treffen. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan