Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nu ook omega B 2 rijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Mijn naam is Peter , ik kom uit duitsland, heb 10 jaar in nederland gewoont, 21 jaar hier gewerkt en ben sins 3 jaar volledig afgekeurd.
OOk zit ik al langer op dit forum stel ik me nu pas voor omdat ik nu pas en passende omega gevonden heb.
Ik rij al 30 jaar opel en op dit moment heb ik nog , nadat ik involge van en zwaare operatie moest inkrimpen ,
en Commodore B coupe met 4.0 24 V , en rekord d coupe met 2.4 op lpg, en senator B c 30 ne en sins woensdag en omega B 3.2 v6 caravan.
Ik was al langer op zoek naar en omega ook had ik erst en A caravan in gedachten omdat ik hier laatst nog en 3.0 24 V op lpg gehad heb met irmscher senator neus en evo 500 interieur die so geweldig preseerde en zo en perfecte reisauto was dat ik graag weer eene wilde hebben maar ik kon alleen maar rotte bakken vinden net zo als mijn laatste ook had die al 4 ton gelopen.
Heb me dan einde vorig jaar en roestvrije senator b automaat gekocht met maar 76000 km op de teller maar omdat ik best veel in opel oldtimer onderdelen handel die ik in 30 jaar opel verzameld heb was ik toch weer naar en gooie station aan het kijken.
Heb en paar maanden geleden en spotgoedkoope B 1 edition sport 2.0 16 v bj. 97 gekocht maar dit is helaas en schakel en ik moest ook eigenlijk en zwaardere blok hebben omdat ik toch regelmatig en trailer met oldtimers vervoer.
Deze week was het dus zo ver en ik heb in antwerpen en 3.2 V 6 executive met automaat en lpg gekocht , heb ondertussen 500 km me gereden en moet zeggen en geweldige auto.
Hij stond op 16 " wielen die ik vandaag vervangen heb door de 17 " bbs rs van mijn senator die ik nu met de 16 V verkoop.
Wat ik alleen nog mis is en instruktieboek van en facelift.