Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Oeps

In februari heb ik mijn rijbewijs gehaald en afgelopen zondag ben ik 18 geworden.
Nu had ik een mooie auto tot mijn beschikking, maar helaas, vanmorgen ging het fout :'(
Ik ben nu net een beetje bijgekomen van de schrik en hoop dit nooit meer mee te hoeven maken.
Er is al een PBtje naar Berry gestuurd voor eventuele onderdelen.
Ik wil hem samen met mijn vader DannyO repareren, als dit nog kan want het is een waanzinnig fijne auto om in te rijden.

DSCI1705.JPG

DSCI1709.JPG
 

tonboy

Verbannen
en als ik het goed heb is dat de auto van je opa en oma ? dubbel oeps....
Lijkt een beetje op dit verhaal :
De zondag nadat ik mijn rijbewijs gehaald had (zo'n 31 jaar geleden) mocht ik de auto van mijn vader lenen. Een groene Kadett C.
Ik ging er mee naar de stad en om heel voorzichtig te doen dacht ik er goed aan de auto in de parkeergarage van Hilvertshof te zetten.
Echter terwijl ik rondreed in de parkeergarage op zoek naar een parkeerplek, schoot opeens een mevrouw in een dikke Mercedes achteruit een parkeervak uit. En natuurlijk compleet tegen de zijkant van mijn vaders auto. Probeer dat maar eens uit te leggen....

Sterkte in ieder geval !
 
Inderdaad zo'n zelfde verhaal, dan weet je heel goed hoe ik me nu voel .....

Het was de auto van mijn opa en oma
Ze gebruikten hem maar 1 maand per jaar en stond hier al die tijd al bijna 2 jaar voor de deur.
Mijn ouders hadden hem vorige week net overgezet omdat wij hem meer gebruikten als mijn opa en oma en ik er nu ook mee mocht rijden :$
Ik hoop dat mijn vader hem kan repareren!!

Ik ben nog een beetje aan het shaken, maar het gaat gelukkig al beter dan vanmorgen!
 
denk eerder drie dubbele oeps ...

hoop voor je dat t geen einde oefening is :X

bumper+ bumperbalk +binnenschermen ?. naar binnen gezet ?.
 
Vervelend man, hoop dat het nog te repareren is voor een schappelijk bedrag.
Maar al 10 maanden je rijbewijs maar pas 4 dagen 18?

Is dat het verhaal dat je met 17 jaar al mag rijden oid?
 
Het verhaal is niet zo spannend.
Ik reed van de ene rotonde naar de 2e toen de wagen voor me ineens hard remde en ik helaas te laat

Ik heb inderdaad met 17 jaar mijn rijbewijs gehaald en vanaf februari met mijn ouders als coach naast me gereden.
Als mijn ouders geen vertrouwen in mij gehad hadden, dan had ik mijn moeder d'r auto echt niet meegekregen.

We hopen het ook dat hij nog te repareren is, maar we kregen vanmiddag de motorkap niet zo snel open.
Het was al laat en ze geven morgen storm op dus hebben we besloten hem niet met geweld open te maken.
 

richard66

500.000+
Dat is idd 3 keer oeps
is idd zonde van je mooie omi , ik hoop voor je dat je hem voor een mooie prijs kan herstellen

en wat je al aan gaf Berry zal je wel kunnen helpen :Y

Gr Richard. :b
 
Berry heeft inderdaad ook onderdelen alleen niet in de goede kleur.
En ook tonboy heeft gereageerd m.b.t. onderdelen.

Ik ben heel blij met de snelle reacties van Berry en tonboy voor de onderdelen!
Maar eerst pakjesavond vieren (gelukkig zijn de surprises al gemaakt, anders kreeg ik het nog zwaar denk ik :Y )
en daarna de motorkap openen om de schade goed te kunnen bekijken.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Sneu voor je dat het zo is gelopen. Maar dit is prima te maken zo te zien. Motorkap, grille, bumper, bumpersteun en evt. voorschermen zijn makkelijk over te zetten. Let wel even of de slotplaat nog klopt met zijn originele positie en of de koelfan nog z'n werk kan doen.

Succes! Hou ons op de hoogte, er zijn altijd wel mensen die je met raad en daad kunnen bijstaan.
 
Daar ben ik inderdaad heel blij mee, daarom heb ik mezelf ook geregistreerd, dan hoef ik niet steeds op naam van mijn vader, DannyO, te schrijven.
Ik ga jullie zeker op de hoogte houden!
 
Dat is waardeloos Tom.
Nu maar hopen dat het te maken is met wat onderdelen vervangen en dat verder alles nog recht is ...

Succes !
 
Ik ben inderdaad heel erg geschrokken van de klap en heb nog een hele tijd lopen bibberen.
Na de aanrijding was ik eigenlijk best rustig, maar dat kwam waarschijnlijk omdat de mevrouw waar ik opgeklapt ben heel erg nerveus was.
Mijn emoties kwamen eigenlijk pas toen ik thuiskwam.
Ik moest daarna gelijk weer rijden van mijn vader, uiteraard niet in de omega, maar in de Chrysler van mijn ouders.
 
TomP zei:
Ik ben inderdaad heel erg geschrokken van de klap en heb nog een hele tijd lopen bibberen.
Na de aanrijding was ik eigenlijk best rustig, maar dat kwam waarschijnlijk omdat de mevrouw waar ik opgeklapt ben heel erg nerveus was.
Mijn emoties kwamen eigenlijk pas toen ik thuiskwam.
Ik moest daarna gelijk weer rijden van mijn vader, uiteraard niet in de omega, maar in de Chrysler van mijn ouders.


Ja Tom gewoon weer rijden d:)b ,
ik heb een paar weken terug ook m'n omega achterop m'n voorganger gezet maar ik raak er niet meer van slag van. inderdaad vroeger wel, ook toen ik 18 was reed ik in mijn overmoed nog wel is schade en daar was ik altijd wel effe van onder de indruk, helaas altijd maar van korte duur, wijsheid komt met de jaren ;) .
ik wens jou in alle jaren die je nog voor je hebt heel veel rijplezier, zeker als je met een omega mag beginnen heb je al een voorsprong d:)b

Groet, Peter
 
Bovenaan