Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ombouw van CCRT 2008 naar NCDC 2015

A

Anonymous

Gast
Hier kun je mee genieten van de ombouw van mijn CCRT 2008 naar een NCDC 2015, aangevuld met foto's.

Op voorhand dank zeggend aan diegene die mij hierbij helpen, want dit is geen klusje wat ik zelf kan klaren. Waarom niet? Heel simpel, de kennis en kunde ontbreekt gewoon.

Van de CCRT 2008:
2j60qqx.jpg
b988co.jpg



Naar de NCDC 2015:
j7dc46.jpg
eq15ir.jpg



Het (feest) begint op zondag 6 februari 2011. Eerlijk is eerlijk het begon wel een dag eerder met een bezoekje op de achterbank van B-Buster z'n Omega, om daar wat foto's te maken van zijn werkende NCDC 2015. (Bovenstaande foto's zijn niet van B-Buster zijn NCDC 2015, en ook niet van mijn CCRT 2008)

Zondag 6 februari 2011
Inmiddels is er een NCDC 2015 + CID en Nokia telefoon unit via E-bay besteld.

Week 7
Inmiddels is de NCDC 2015 met toebehoren gearriveerd. Met kleurenscherm en telematica incl dashboard kastje en antenne (helaas zonder kabel)
v4udu0.jpg


2qc1kpx.jpg

Op de foto zie je een vlekje zitten deze is er inmiddels al af.

210wv0j.jpg





Wordt vervolgd._/-\o_ _/-\o_
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik zie de waardering van René ook alweer jou kant op gaan. *O*

Nog even en je kan het geblinddoekt. _O-
 
A

Anonymous

Gast
Peter,

ehh ja, wat kan ik dan nog zeggen. Dit is voor jou toch appeltje / eitje 8)7 8)7
 
@ Peter: als je slim bent ( _O- ), vraag je die gozer uit Amersfoort erbij.
Met zijn 2'en zijn jullie volgens mij in een uurtje klaar :9
 
Ik kan niet in de agenda van Sjorsmans kijken.
Dus dat moeten jullie rechtstreeks, met hem, bespreken.
Als jullie maar weten dat ie aankomende zaterdag (12e) en de zaterdag erop (19e) al druk is :P
 
A

Anonymous

Gast
tarzanen zei:
Peter,

ehh ja, wat kan ik dan nog zeggen. Dit is voor jou toch appeltje / eitje 8)7 8)7

_/-\o_ Ik stond erbij en keek er naar _/-\o_ S U B L I E M en met wát een gemak!!
 

yoyo

The UK brothers
Maar euh...jij hebt er al een antenne op staan.
Dat is zeker alleen een gsm antenne natuurlijk en nu moet die gps/gsm erop.

Zou jij (of Peter) dan even een malletje van de antenne plaats kunnen maken voor mij?
 

Vega

Medewerker
Administrator
yoyo zei:
Zou jij (of Peter) dan even een malletje van de antenne plaats kunnen maken voor mij?

Waarom, ik probeer gewoon een paar plekken, zit vast wel één goed plekje bij. _O-

:w
 
A

Anonymous

Gast
Uit betrouwbare bron vernomen dat het dak nogal groot is van de Omega, zit zeker een plekje bij _O-

En als ik gezien heb hoe het moet (gaatje boren) kom ik jou wel helpen Aart, ik zal dan het gat wel boren voor je _/-\o_
 
Bovenaan