Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega 2.5i V6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Nog onbekend met fenomeen Omega. Gekocht om een jaartje te overbruggen en een 1999 omega gevonden op autoscout van eerste eigenaar met zeer lage km stand en volledige historie voor een mooie prijs.
Altijd autoliefhebber geweest maar nooit merktrouw. Eerste Opel.
Hiervoor: BMW 3 serie verschillende; Audi A8, Mercedes 430; Ford Scorpio en Mondeo; Mercury Sable, Verschillende VW Golf en Passat etc etc

MVG
 
Hallo Andre, welkom hier.
Met de Omega is het net als met elk andere (oudere) auto, je moet er ook een beetje mazzel mee hebben.

Kom maar op met die foto's !
 
Moet even zoeken hoe ik foto's van mijn computer hier op het forum krijg




-- 29 nov 2014 12:45 --

Wilde overigens melden dat ik het bijzonder vind dat je afgeschermd wordt van bepaalde vrij algemene maar wel bruikbare en mogelijk interessante onderwerpen zoals carclean.
Dat ik niet gelijk bij download informatie zou kunnen komen begrijp ik maar info en tips uitwisselen over hoe je het beste je auto kunt onderhouden is in mijn optiek een bijzondere keuze om een drempel van 75 berichten voor te stellen

MVG
 

tonboy

Verbannen
Welkom Andre, weet zeker dat dat jaartje je goed zal bevallen. Prachtige auto, zeker mooi met zo'n lage km stand.
Onderhou haar goed en zij zal je veel plezier geven. Wie weet zal het Omega virus je pakken.
 

ommie b2

Heer van Stand
Welkom Andre en veel mooie en veilige kilometers gewenst. En ik hoop dat deze mooie langer mag blijven dan slechts een jaar. :Y

Toedels Yvonne
 

richard66

500.000+
Welkom Op het Forum Andre

Ziet er mooie uit en de km stand is nog mooier zo laag.

Veel veilige km en dat je ze langer mag rijden dan een jaartje d:)b

Gr Richard. :b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan