Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega 3000 gezien op Marktplaats

Das jmmr 2 jaar te jong.

waren er ook al 3000 in 1986.wil nog een a tje voor de hobby erbij maar wel in de oldtimer regeling

-- 24 jun 2014 15:26 --

Das jmmr 2 jaar te jong.

waren er ook al 3000 in 1986.wil nog een a tje voor de hobby erbij maar wel in de oldtimer regeling

-- 24 jun 2014 15:26 --

Das jmmr 2 jaar te jong.

waren er ook al 3000 in 1986.wil nog een a tje voor de hobby erbij maar wel in de oldtimer regeling<br /><br />-- 24 jun 2014 15:27 --<br /><br />Akkoord en waarom doet hij 3x weergeven
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Niet op de 'terug' knop drukken als je via je telefoon post, dan herhaalt hij zijn opdracht elke keer weer.

Leuk ding, maar wel met het minder leuke blok met 157pk ipv 177.
 
Overigens erg weinig vermogen voor een 3 liter. Hier moet toch meer uit te halen zijn zou je zeggen.

Gr. Paul
 
Nee klopt, maar die kat kan er tussen uit, scheelt al weer. Waarom had de andere motor dan 177 pk?

Gr. Paul
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
De mindere versie is in Duitsland geleverd, hier heb ik ze in een originele nog niet gezien.
 
Toentertijd met de kadett GSI was er een versie zonder en later een met kat. Was toen niet eens verplicht en omdat het in NL pas na '94 (geloof ik) erop moet zitten werden ze mooi verwijderd voor meer vermogen. Later bij de Astra's zelfs ook nog. Mijne was van '94 dus ik had pech.

Gr. Paul
 
IJsblok zei:
Waarom had de andere motor dan 177 pk?

Gr. Paul



Omdat Katalysatoren ;)

Rij er maar eens mee, valt echt niet tegen, het zijn 'slechts' cijfers, 140pk klinkt ook niet denderend.. (anno nu) maar de Senator 2.8S (Senator A1) van Niels gaat als een speer, in het verleden hebben we nog wel eens een Astra G 2.2 het nakijken gegeven O-)


Groetkes,
Sjors
 
Sjors-V6 zei:
IJsblok zei:
Waarom had de andere motor dan 177 pk?

Gr. Paul



Omdat Katalysatoren ;)

Rij er maar eens mee, valt echt niet tegen, het zijn 'slechts' cijfers, 140pk klinkt ook niet denderend.. (anno nu) maar de Senator 2.8S (Senator A1) van Niels gaat als een speer, in het verleden hebben we nog wel eens een Astra G 2.2 het nakijken gegeven O-)


Groetkes,
Sjors
dat klopt mijn vader had vroeger ook een senator a1 2.8s met handbak maar die ging als de brandweer
 
Ha Dank je!

Geniet er momenteel Veel van. ..
Gaat erg lekker, trekkracht onderin. ... Heb een handgeschakelde 4bak

Groetjes,

Niels
 
Bovenaan