Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

omega 9/2001 overleden

hallo allemaal,

ik WAS sinds 11/2012 de trotse eigenaar van een omega 2.2 station bisness 9/2001.
de nadruk op was.de auto heeft een completeAPK + zeer grote beurt met o.a nieuwe remschijven,blokken ,voor en achter,nieuwe uitlaat middelste en achterste demper,handremkabels,radiateur,wiellagers voor en achter,draagarmlager,enz.EEn bijna complete auto.2 weken mee gereden,koelvloeistofreservoir leeg,koppakking defect,en motor totallost. Dus wie zin heeft in deze auto(moet een nieuw blok in)kan mailen naar mij.

Ook op deze omega; 4 Onyx velgen met Winterbanden ZGAN,avalanche banden 350 euro.

Succes allemaal,hopelijk hebben jullie meer geluk dan mij. Ik kan geen advertentie plaatsen,dus doe ik het maar zo ??

gr PIM (540)
 

tonboy

Verbannen
Waarom leg je er geen ander blok in? je weet nu tenminste wat voor een auto je hebt, lijkt mij als dat het enige probleem is...... Onze huisleverancier Berry of anders een ander lid kan je zeker verder helpen met de juiste motor. Binnen een 2 tal dagen kan je dan weer rijden.
 

yoyo

The UK brothers
Ton legt de woorden in mijn mond, ander blok erin en rijden met die hap.
Ik kan begrijpen dat je er op dit moment een beetje moe van wordt , maar geloof mij als je straks weer een ander blok erin hebt
ga je weer genieten.
 
Zelfde verhaal had mijn vader.
Ander blok bij Berry gekocht en 1,5 dag later reed ie weer.
Zeker gezien de reparaties die je al gedaan hebt is het zeker de moeite waard hem te redden.

Met elke andere auto die je koopt kan je weer een probleem krijgen.
 
Ik sluit me aan, ander blok bij Berry. Ralph of anderen (die ik even niet bij naam weet) kunnen je helpen.
Vriendelijke enthousiaste mensen en ze trekken je geen poot uit.

Gr Rob vK
 
Ik sluit me bij de rest aan! Met onze Omega hebben we dat toentertijd ook mee gedaan.. Nieuw blok er in en je kan weer vooruit!
 
herhaling van voorgaande adviezen je hebt er nu zo veel geld aan uitgegeven dat ik er ook een ander blok in zou leggen dan heb je hem helemaal nieuw en kun je jaren vooruit, zo in deze staat krijg je er toch niets voor, en daar heb je ook geen nieuwe voor, en je moet nog maar afwachten wat je dan krijgt
 
Bovenaan