Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega B v6 in bijna nieuwstaat gered van de sloop

Berry

OOP Huisleverancier
Is gelukt er zit weer een trekhaak onder :) morgen bedrading aansluiten en dan kan de kar er weer achter.
Heb de plaat op het werk onder de pers gelegt maar dan veranderde de afstand van de opstaande rand[waar de 3 bouten door heen gaan]dus paste dat weer niet lekker,is nu voor €25 weer opgelost ,heb het telnr van de man waar ik de trekhaak van gekocht heb ook weer gevonden dus die zal ik effe bellen ben benieuwd wat hij zegt :|
 

Colinh

Donateur 2023
Hierbij foto's van deze prachtige V6,
241220112698.jpg


241220112700.jpg


Lekkere schone V6,
241220112701.jpg


Volgens Berry had de eigenaar 'm weggedaan, want de 2.5 verbruikt teveel :F

Prachtige auto, mankeert niks en enige roest onder raamrubber op deur LV.


Mooi werk Berry!


Gr Colin
 

yoyo

The UK brothers
Uitlaat niet een beetje tever naar achteren?
Dit is volgens mij een b2 uitlaat.

(anders moet je er een vlaggetje aanhangen)

23ksqd1.jpg
 

Berry

OOP Huisleverancier
Thx joep en als het goed is heeft Jacco een achterspoiler met remlicht geregeld _/-\o_
Enja die uitlaat is verbogen waarschijnlijk is de wagen opgepakt met de heftruk maar ik heb nog een nieuwe orginele mv6 demper liggen,en een rvs bossi demper dus 1 van beide schroef ik er binnenkort onder.
 

yoyo

The UK brothers
berry zei:
Thx joep en als het goed is heeft Jacco een achterspoiler met remlicht geregeld _/-\o_
Enja die uitlaat is verbogen waarschijnlijk is de wagen opgepakt met de heftruk maar ik heb nog een nieuwe orginele mv6 demper liggen,en een rvs bossi demper dus 1 van beide schroef ik er binnenkort onder.

Mooi werk!
 
wat een dwaas je brengt een auto toch niet naar de sloop omdat hij meer verbruikt, ziet er nog goed uit veel prettige km ers ermee
 
Het is echt niet normaal, als je ziet wat er zo nu en dan naar de sloop word gebracht ! -O-


Leuke reddings-actie !!
 
Bovenaan