Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega Bij de garage

Gister mijn Omega naar de garage gebracht.

Eerder deze week kwam ik er achter dat mijn tussen demper aardig verrot / kapot was.

Had een op de kop getikt bij een demontage bedrijf in Drachten.

Maar na de oude demper te hebben gedemonteerd en de andere er onder te monteren bleek hij niet te passen de einddemper paste niet op de tusssen demper, en hij sluit ook niet goed aan op het spruistuk.

Na een hele dag klooien toch maar naar de garage gebracht nu is hij maandag middag of dinsdag morgen weer klaar.

dus het hele weekend zonder auto :'(

Grt,
Jelle
 

Andrew

600.000
Mogelijk dat ze een exemplaar van een station meegegeven hebben en jij een sedan hebt (of vice versa, geen idee wat jij hebt). Wat ook kan is dat er ergens imitatiedelen gebruikt zijn, ik herinner me bij mij ook zo'n geval dat 1 van de tussendempers lekte bij de APK en men er toen een imitatie voor gehaald had om alsnog meteen goed te kunnen keuren. Maar die kon terug want paste niet op de verdere OEM-uitlaat (met als gevolg 2 dagen moeten wachten).

Andrew
 
Er stond op de demper die ik had gekocht omega sedan 2.0 16v 1997
maar Volgens mij kloppen die gegevens niet die op de demper staat.

Ik heb hem donderdag naar de garage gebracht maar ze hadden hem niet op voorraad , en het weekend zit er tussen.

Maar maandag in de na middag is hij weer klaar d:)b

En ik zal maandag even een belletje plegen naar die autodemontage bedrijf waar ik die tussendemper heb weggehaald.


Grt,
Jelle
 
Bovenaan