Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega geschorst, ander speelgoed erbij!

De Omega had al enige tijd wat onderhoud en aandacht nodig en wegens drukte kom ik daar niet toe.
Ondertussen rijd ik alweer bijna 4 weken met een vervallen apk rond dus het werd tijd om hier wat aan te doen.

De Omega is een super fijne auto en wil ik niet kwijt, deze heb ik dus net geschorst en de verzekering opgezegd.
Ik huur een grote loods waar ik opslagruimte verhuur, uiteraard ga ik voor mijzelf ook een mooi hok creeeren.
Daar staat de Omega nu vochtvrij en vorstvrij:


ZLCLjnB.jpg


Ik zal hier een werkbank maken en al mijn gereedschap hierheen brengen.
Het is een voormalige koelloods van 600 m2 met 35 cm isolatie rondom, het blijft hier altijd minimaal 9 graden zonder te stoken d:)b
Daar ga ik de Omega uitgebreid onder handen nemen en van de zomer mag ze weer buiten spelen.

Uiteraard moet ik wel iets hebben om te rijden en heb ik dit monster gekocht:

7puHlps.jpg

WI6vPs0.jpg

Fkb6ik3.jpg

uzDHmtT.jpg



BMW 7 serie, 5.4 V12 full option.
Nou ik zal je eerlijk zeggen, de Omega rijdt lekker maar dit ook een monster zeg.
En dat is ook niet zo raar want deze kost nieuw meer als het dubbele :o .

Als van de zomer de Omega klaar is gaat misschien de BMW mijn loods in en kan ik daar in de winter weer aan sleutelen.
Zo blijf je lekker bezig :)
 
crisis? welke crisis een 3.2 en een 5.4 heb je aandelen bij shell ofzo ben al blij dat ik de omega kan rijden die zal wel lekker schuiven over het asfalt
 
Welke crisis inderdaad?
Ik verdien elke maand meer geld :)

Maar ik rijd per maand echt max 750 kilometer, dat is wel goed te doen dan.

En het grappige is, fabrieksopgave van gemiddeld verbruik is voor beide auto's gelijk.
 

richard66

500.000+
Dat is ook leuk speel goed voor mannen hahah

en zeker zo een V12 :9 :9 :9

Maar ze rijden heerlijk heb er zelf ook een gehad d:)b

Veel plezier er mee ,

En sleutels ze van de winter als deze nog komt .

gr Richard. :b

-- 18 dec 2014 21:39 --

jacques zei:
crisis? welke crisis een 3.2 en een 5.4 heb je aandelen bij shell ofzo ben al blij dat ik de omega kan rijden die zal wel lekker schuiven over het asfalt

Hallo Jacques

De olie prijzen zijn gezakt per vat

Alleen bij jullie in Nederland nog niet merkbaar aan de pomp zeker.

gr Richard.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Schítterend zo'n E38, vind het de mooiste 7 die ze gemaakt hebben. Zelf ook wel naar gekeken. O+

Leuk dat de Omega blijft. Mooie sleutelplek zo te zien, als je zo zelf wat kunt doen zijn dit soort machines prima te rijden. Zeker met die enorme afstanden. _O-

Voor nu, veel plezier met de Beemer. Wel even dat leder aanvallen. ;)
 
@ Richard, zeker wel merkbaar hoor, ik tankte gisteren voor 1,48 _/-\o_

Thanks Jacco, Gliptone staat al te trappelen inderdaad ;)
 

richard66

500.000+
Marcel3.2 zei:
@ Richard, zeker wel merkbaar hoor, ik tankte gisteren voor 1,48 _/-\o_

Thanks Jacco, Gliptone staat al te trappelen inderdaad ;)

Dat geloof ik graag iedereen gelijk weer voltanken .

Dat schild met bij ons nog altijd 25.cent bij ons geen kwartje van cok _O- _O-

gr Richard. :b
 
Potverdikkeme, ik ben best wel een beetje jaloers eigenlijk :$

Ik rij vaak zat in de 540 (e39) van m'n baas en ik moet zeggen dat ie heerlijk rijdt, maar de beenruimte haalt het niet bij een Omega. Zo'n 7 is natuurlijk net een tikje groter en vind ik sowieso ook een supermooie bak! En dan die V12 erin :9~ .

Er staat er bij mij voor de deur een in het grijs te verloederen. Elke dag als ik er naar kijk doet het een beetje pijn, haha. Als ik er geld voor had had ik erop geboden, al is het alleen maar om hem te redden :9 .
 
Inderdaad de mooiste 7 die BMW heeft gemaakt, en dan een full option V12 _/-\o_

Gooi die Omega er maar uit, daar wil je straks toch niet meer in rijden _O-
 
harry hole den wagen een veelgehoorde zin uit ............ wie weet het antwoord, de oudere onder ons kennen deze duitse krimi :d wel ook zij reden op het laatst in deze bmw en loste heel wat moorden op
 
jacques zei:
harry hole den wagen een veelgehoorde zin uit ............ wie weet het antwoord, de oudere onder ons kennen deze duitse krimi :d wel ook zij reden op het laatst in deze bmw en loste heel wat moorden op

Derrick :w
 
ik heb het blok van zoon ding in de woonkamer staan als schemerlamp van de 12 zuigers met drijfstangen heb ik een tafel gemaakt de krukas wordt dit jaar kerstboom als ik tijd genoeg over heb
 
Leuke beemer. d:)b Helaas in het mooie België quasi onbetaalbaar.
En 600 vierkante meter . Das een leuk knutselhok. :Y
 

Joep

Verbannen
henri zei:
ik heb het blok van zoon ding in de woonkamer staan als schemerlamp van de 12 zuigers met drijfstangen heb ik een tafel gemaakt de krukas wordt dit jaar kerstboom als ik tijd genoeg over heb
Dat vraagt om een foto. :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zo leuk speelgoed, echt een mooi model is dit.
Met de omega gaat het ook goed komen.
 
Hele mooie Siebner Marcel! Veel plezier ermee, maar dat gaat vast wel lukken! :9 (Die autotelefoon met kabel, dat doet het em gewoon!)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
henri zei:
ik heb het blok van zoon ding in de woonkamer staan als schemerlamp van de 12 zuigers met drijfstangen heb ik een tafel gemaakt de krukas wordt dit jaar kerstboom als ik tijd genoeg over heb

Om Marcel zijn topic hiermee niet te doorkruisen heb ik op verzoek van Henri zijn reactie en de daarop volgende posts verplaatst naar een eigen topic.
 
Bovenaan