Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic - DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het goed gezien heb spotte ik vandaag (dond 21-04) een champagne omega en volgens mij zat daar richard (rooie richie)achter het stuur.
op de A 15 bij knp deil richting Gorinchem.

Gr Arie

Het was weer een genot om in de file te staan vandaag,weer een waanzinnig uitzicht gehad vanaf mijn stoel op 3 mtr hoogte.haha
 
De Witte zei:
Als ik het goed gezien heb spotte ik vandaag (dond 21-04) een champagne omega en volgens mij zat daar richard (rooie richie)achter het stuur.
op de A 15 bij knp deil richting Gorinchem.

Gr Arie

Het was weer een genot om in de file te staan vandaag,weer een waanzinnig uitzicht gehad vanaf mijn stoel op 3 mtr hoogte.haha

Hé hoe laat was dat ongeveer ? Ik heb daar ook gereden echter dan af Gorinchem naar Knpnt Deil ! en had de andere kant op een ook Champagne B1 gespot !! dat was einde ochtend. net voorbij dat Shell station reed ik, maar ik was inkognito 7(8)7 (Blauwe BMW 320D High Executive) :9
 
Sjors-V6 zei:
De Witte zei:
Als ik het goed gezien heb spotte ik vandaag (dond 21-04) een champagne omega en volgens mij zat daar richard (rooie richie)achter het stuur.
op de A 15 bij knp deil richting Gorinchem.

Gr Arie

Het was weer een genot om in de file te staan vandaag,weer een waanzinnig uitzicht gehad vanaf mijn stoel op 3 mtr hoogte.haha

Hé hoe laat was dat ongeveer ? Ik heb daar ook gereden echter dan af Gorinchem naar Knpnt Deil ! en had de andere kant op een ook Champagne B1 gespot !! dat was einde ochtend. net voorbij dat Shell station reed ik, maar ik was inkognito 7(8)7 (Blauwe BMW 320D High Executive) :9

Nou volgens mij was het toch wel rond een uur of 4 in de middag sjors,maar misschien was hij toen wel weer op de terugweg van waar hij was geweest......of zoiets.
 
Ah oké ! geeft niet maar denk meld het toch even, je weet het nooit :)

De Witte zei:
Nou volgens mij was het toch wel rond een uur of 4 in de middag sjors,maar misschien was hij toen wel weer op de terugweg van waar hij was geweest......of zoiets.
 

Andrew

600.000
Vanmorgen rond half 8 op de Van Brienenoordbrug in noordelijke richting een fraaie donkerblauwe Omega sedan 2.6 uit 2003, ik zag een Heckrollo zitten voor de achterruit.

Andrew
 
A

Anonymous

Gast
Hallo Andrew,

Helemaal goed, ik heb jou ook zien rijden. Jij kwam bij Ridderkerk de A15 op en vandaar naar de A16. Heb nog naar binnen gekeken en zag een bekend gezicht, maar wist het niet zeker. Laatste keer dat wij elkaar hebben gezien was vorig jaar in Tiel op de meeting.

Geinig. Volgende keer zal ik zwaaien :w (misschien morgenochtend al _O- )

Grt
René
 

Andrew

600.000
tarzanen zei:
Geinig. Volgende keer zal ik zwaaien :w (misschien morgenochtend al _O- )

Nou, morgenochtend lig ik rond die tijd onder de wol :O , want ik moet vanavond voor een klus die net na middernacht moet gebeuren op en neer naar de Eemshaven (daar in Groningen waar je van de planeet af dreigt te rijden :) ). Effe 600 km met de Omi maken, nou ja, dat is op zich geen straf......

Andrew
 
Heb een witte Omega gespot!


Opel-Omega--267909.jpg



Pas ook m'n ex MV6 gespot in Waalre d:)b


Groet,

Niels
 
Janneman zei:
Dat is een hele mooie witte Niels met een mooi front. :$


Nou inderdaad,vooral die bumper(s) mag/mogen er wezen, _O- _O- :Y
Die velgen vind ik dan weer een stuk minder,voor de rest is ie wel apart d:)b

Gr Arie
 

Colinh

Donateur 2023
4 of 5 mei Ralph zien staan bij BP Halfweg, stond heel gaaf te glimmen daar, had alleen haast :h Had anders gestopt..

Gistermiddag op de A9 de hondenbrigade Omega gespot,
060520111388.jpg



Gr Colin
 
Donderdag een witte B1 gespot in Eindhoven. Zag er niet zo mooi uit als de B2 van "De Witte". De B1 had namelijk de stootstrips gewoon zwart...

Gister bij ons in Acht een Bordeaux rode A2 gezien, zag er goed uit :)
 
A

Anonymous

Gast
Vanochtend bij Auto Vuik geweest in Krimpen aan den IJssel. Zij hebben een Omega 3.2 v6 executive automaat met 51.000km.

Auto ziet er aan de buiten kant goed uit, echter binnen aan de bestuurderskant zit het vol met schimmel en onder de vlekken. En als je de deur open doet komt je een stank tegemoet brrrrr.
Op de foto is de schimmel moeilijk te zien. Je kan iets zien aan het linker dashboard kastje.

Auto zou van een oud baasje zijn geweest bij hun uit de straat, hij mag geen auto meer rijden en dus biedt Auto Vuik de auto te koop aan.
Prijs van deze Omega 6250 euro.

zie onderstaande link:
<a class="postlink" href="http://www.autoweek.nl/occasion.php?make=Opel&model=Omega&min_year=2001&fuel=Benzine&transmissionid=2&body=sedan&min_cc=2500&miles=0&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=p&page=0&sort=18&pagesize=20&position=1&total=2&id=3MYHN&cache=no" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autoweek.nl/occasion.php?mak ... N&cache=no</a>

O ja, voor alle duidelijkheid, ik heb hem niet gekocht :w
 
tarzanen zei:
Vanochtend bij Auto Vuik geweest in Krimpen aan den IJssel. Zij hebben een Omega 3.2 v6 executive automaat met 51.000km.

Auto ziet er aan de buiten kant goed uit, echter binnen aan de bestuurderskant zit het vol met schimmel en onder de vlekken. En als je de deur open doet komt je een stank tegemoet brrrrr.
Op de foto is de schimmel moeilijk te zien. Je kan iets zien aan het linker dashboard kastje.

Auto zou van een oud baasje zijn geweest bij hun uit de straat, hij mag geen auto meer rijden en dus biedt Auto Vuik de auto te koop aan.
Prijs van deze Omega 6250 euro.

zie onderstaande link:
<a class="postlink" href="http://www.autoweek.nl/occasion.php?make=Opel&model=Omega&min_year=2001&fuel=Benzine&transmissionid=2&body=sedan&min_cc=2500&miles=0&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=p&page=0&sort=18&pagesize=20&position=1&total=2&id=3MYHN&cache=no" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autoweek.nl/occasion.php?mak ... N&cache=no</a>

O ja, voor alle duidelijkheid, ik heb hem niet gekocht :w

Hmz, schimmel, vlekken en stank.

Denk dat het een tijdje onderwater heeft gestaan / erg vochtig is geweest. Ondanks de KMstand zou ik em lekker laten staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan