Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega opgehaald !

Nou ik heb hem hoor :f , ik heb er iets langer op moeten wachten omdat ze er nogal wat werk aan hebben gehad en ze hem technisch 100% wilde afleveren.
zaterdagmorgen is dus maandagmiddag geworden.
hier een paar foto's genomen in een garage met kunstlicht want ik kom op het moment alleen in t donker buiten :)
o0sq1.jpg
 
Dank mannen voor de positieve reactie's er zitten wel wat gebruikerssporen op maar die zie je op de foto niet.

ik heb er weinig mee kunnen rijden afgelopen dagen, beetje woonwerk verkeer.

Wat me het meest opvalt is het respons in het stuur, (veel meer dan met mijn vorige Omega ook een B caravan)
zeker als je op klinkers rijd, elke oneffenheid voel je, op asfalt is het veel minder maar heb je wel weer last van spoorvorming .

ik denk dat het door het verlaagde onderstel en de (standaard) 17" 235 banden komt maar van mij had het wat minder gemogen.

dat de rest allemaal positief is zal jullie niet verbazen d:)b

Groet, Peter :w
 
P.H. zei:
Dank mannen voor de positieve reactie's er zitten wel wat gebruikerssporen op maar die zie je op de foto niet.

ik heb er weinig mee kunnen rijden afgelopen dagen, beetje woonwerk verkeer.

Wat me het meest opvalt is het respons in het stuur, (veel meer dan met mijn vorige Omega ook een B caravan)
zeker als je op klinkers rijd, elke oneffenheid voel je, op asfalt is het veel minder maar heb je wel weer last van spoorvorming .

ik denk dat het door het verlaagde onderstel en de (standaard) 17" 235 banden komt maar van mij had het wat minder gemogen.

dat de rest allemaal positief is zal jullie niet verbazen d:)b

Groet, Peter :w

Mooi Peter, hoop dat je er nog veel km mee mag rijden.

Want lekker rijden dat doen ze zeker :D
 
Nog wat dingen die ze voor het afleveren gedaan hebben,

een compleet koppelingset , airco werkend gemaakt wat er mis was weet ik niet hij werd in ieder geval niet koud, twee monroe achterschokbrekers,
spruitstuk gelast, remmen rondom nagelopen en de remklauwen 'zilver' gespoten, in de linker voordeur iets vernieuwd ivm cv, ook ander chippie in de sleutel,
iets met de xenon verlichting, "kwam niet op sterkte" nieuwe 70 Ah accu, motorolie ververst, auto van binnen en buiten schoongemaakt. d:)b

al een aardige lijst, misschien was er nog iets maar dat weet ik niet meer, ik krijg binnenkort de onderhoudsgeschiedenis van de auto op papier thuis gestuurd.

Groet, Peter :w
 
Bovenaan