Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega rijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Hallo

Mijn naam is Rene, en in het bezit van een Omega van begin 1999. Het is een centennial uitvoering zeg maar een 100 edition in de kleur donkerblauw. een 2.5 V6 automaat in sedan uitvoering.

Komende periode ben op zoek naar een Omega van rond 2002 en dan wel een 3.2 V6 sedan executive edition automaat met een donkere bekleding. Met uiteraard optie zoals een NCDC 2015 radio/nav/cd speler, elektrisch open dak, lichtmetalen velgen enz enz.
Kilometerstand van rond de 100.000-120.000km misschien zelfs iets minder.
Eventuele kleur, maar dat is niet het aller belangrijkste, donkerblauw, donkergrijs, donkergroen of lichtgrijs. Dit laatste omdat je hierop de wat kleindere krasjes wat minder zal zien.

Haast is er niet omdat je dit niet elke dag zal tegen komen. Ik trek er dan ook ongeveer een half jaar voor uit.

Omegavoorzijde.jpg
 

yoyo

The UK brothers
Hoi Rene,

Hoe mm profiel moet er op de banden zitten? :)

HAHAHA is maar een geintje hoor, enne...Hartelijk welkom hier op "ons"forum.

gr,
Aart
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom, Rene.

Die Omega heb ik een maand of 2 terug op Marktplaats zien staan volgens mij. Foto komt me in ieder geval bekend voor. :)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Welkom hier.

Laat je zoektoch ook niet in Duitsland ontbreken.
Voor een 3.2 kan je misschien zelfs wel in Zwitserland terecht ;)
 
A

Anonymous

Gast
Hallo (slaapkoppen :O ) *O*

Ik heb gekeken op diverse Zwitserse sites. Conclusie, wat daar wordt aangeboden is zeker niet goedkoper dan in Nederland.

:z
 
Die van mij is een Zwitser, maar door een Duitser aangeboden (via Duitsland verkocht).
In Duitsland zijn ze wel (enigzins) goedkoper.
Je hebt overal, in elk land, van die vrijbuiters die de hoofdprijs willen vangen... gewoon een kwestie van goed onderhandelen of verder kijken :)
 
A

Anonymous

Gast
Hallo

Geen haast tot zo ver. Kijk op m'n gemak tot ik vind wat ik wil, in uiteraard de juiste prijs kwaliteit verhouding.

Op zoek dus naar een Omega van rond 2002 met een 3.2 V6 sedan executive edition automaat.

8)7 7(8)7
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het is voornamelijk een kwestie van het een tijdje volgen en, wanneer je iets tegenkomt dat je bevalt, snel toeslaan (als de prijs 'scherp' is tenminste). De leuke uitvoeringen staan niet zo lang te koop, anderen daarentegen wel weer vrij lang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan