Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega Robin's 2.5 DTi en 3.0 MV6

Het is me eindelijk gelukt beste mensen.
Op me werk zijn een aantal functies op de site niet bruikbaar, zoals smilies, maar ook Upload To TinyPic dat onderaan staat.

Maar het is me gelukt dus

Hier mijn vorige Omega, de 3.0 MV6, gekieteld naar 232 pk en 305 nm, uiteraard met de mooie schoentjes dr onder!
IMG033a.jpg

IMG079.jpg

IMG032a.jpg

IMG030.jpg


prachtig interieur, zeker voor een auto uit '96, alle luxe dr in, heerlijk
CiRcz.jpg



Hier mijn huidige Omi, de 2.5 DTi, deze gaat nog gekieteld worden. Moet nog een ander voorlipje onder, zijskirts, dakspoilertje, spoorverbreders en ik moet nog ff kijken voor verlagingsveren voor de achterkent, maar daar heb ik nog wat meer info over nodig qua merk en hoeveel verlagen ed
IMG_1084.jpg


Echt een pakezel, gewoon alles dr in gooien, het past toch wel!
meteen staat ie achter wat mooier nu die iets lager hang door alle vakantietroep
IMG_1083.jpg


Goed te zien dat de wieltjes wat naar buiten mogen
IMG_0965.jpg

IMG_0960.jpg


Heb ondertussen al de raampjes vanaf de B-stijl wat donkerder, dan ziet ie dr in mijn ogen wat knapper uit
IMG_0591.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Die velgen staan écht gaaf!

Het zijn 2 erg fraaie Omega's. Je bent er leuk mee bezig. Ben zeer benieuwd naar het resultaat met voorlip. Eentje boven de achterklep zou hem ook erg goed staan. :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Inderdaad mooie Omega.
Velgen staan ook erg goed.

Wat voor kleur is dat.
 
Dankjewel, die dakspoiler gaat er ook zeker komen!
Die van jou ziet er echt lekker dik uit! (je profielfoto kan overigens wel beter, je hebt zo veel mooie foto's zag ik)
Hoeveel is jouw omi lager. 3 cm? geen last van drempels ed?

Robin<br /><br />-- 06 jan 2011 13:56 --<br /><br />
Vega zei:
Inderdaad mooie Omega.
Velgen staan ook erg goed.

Wat voor kleur is dat.
Dank u dank u
Is Moonlandgrau (z155)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Haha, die foto kan zeker beter maar dit is wel de mooiste 'actiefoto' die ik heb. Met dank aan Sjors, die heeft 'm gemaakt.

Mijn Omega is overigens niet verlaagd, heeft de standaard veren/dempers.

Nu ik die velgen van jou zie krijg ik wel hele verkeerde inspiratie... _O-
 
Gewoon een geweldige combinatie :Y

Ik vind het super staan... hoewel ik de Irmscher Stila's ook heel erg fraai vind :P
 

Colinh

Donateur 2023
Ik wil niet de rest achterna gaan en zeggen dat je mooie velgen heb, maar het is echt zo! Echt stoer d:)b


Zie dat je in de buurt woont, kom vaak voor mn werk ook in Amsterdam wie weet zie ik je een keer rijden.


Gr Colin.
 
Dank u dank u
Velgen maken de auto, zag deze en moest ze gewoon hebben. Kon van dat geld ook een ander setje kopen en tevens me hele auto aanpakken, maar dit zijn in mijn ogen de perfecte wielen voor deze auto.

De Irmscher Stilas zijn idd ook sehr schön, maar die heb je niet in 19"

Persoonlijk vind ik me OPCtjes nog beter onder me grijze dan me blauwe uitkomen, dus ik ben zeer tevreden.

Nu, zoals eerder gezegd, wat spoilertjes hier en daar en de kont iets naar beneden, dan gaan we de goeie richting op!

Maar eerst me rookbroblemen... :S
 
WOW echt kei vet gave wielen !! die Vectra OPC velgen staan ze echt goed !! d:)b d:)b onder jouw vorige B1 vind ik ze niet zo geslaagd.. onder je huidige B2 echt super goed !


Mooie Omega verder ook !!



Groetss,

Sjors
 
Sjors, Dankjewel. Vind ze persoonlijk ook nog beter onder deze.
Nu hopen dat t weer qua temperatuur zo blijft, dan kunnen die Winterbandjes dr onder vandaan en de goeie schoentjes dr weer onder!

Robin
 
zeer mooie station met mooie kleur en de wielen staan em ook goed, alleen hou ik persoonlijk niet van het vele spoilerwerk wat je er op wilt zetten, alleen de achterspoiler wel dat staat em wel, heb ik zelf ook. Maar de rest is iets voor astras corsas en golfjes. Maar dat is mijn mening. Wat betreft de spoorverbreders mag inderdaad wel moet ik eigenlijk ook nog maar weet niet welke en hoeveel, dus reacties altijd welkom.
gr, Jacques
 
Bovenaan