Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega Total los

Hoi mede forumleden,

Hierbij het zeer droevige nieuws dat er helaas weer een omega is gesneuveld.
Afgelopen woensdag ochtend reed ik op de delta weg in Vlaardingen toen er plots
Een Nissan vannette mijn baan op kwam vanuit tegemoetkomend verkeer en hem vol in
De Omega boorde.
Meneer verklaarde in gebrekkig Nederlands dat hij te laat zag dat ze voor hem stilstonden en uitweek.
De hele linker zijkant van de omega naar de donder.
Voorscherm, a stijl, 2 deuren, spiegel deurruit voorbumper dus ik was niet vrolijk :'(

RIP 59-HP-SB
Bedankt voor de mooie tijd die we met elkaar hebben doorgebracht.
 
dat is inderdaad zonde van de auto! veel succes met het verwerken en zoeken naar een waardig vervanger!

groetjes
 

yoyo

The UK brothers
Dat is geen leuk bericht Willem.
Maar had je zelf niets?
Ik neem aan dat je weer op zoek gaat naar een Omega?

in ieder geval succes met het zoeken naar een vervangen exemplaar.
 
Omdat ik snel een andere auto nodig heb is het een vectra GTS geworden als vervanging van de omega.
Het rijd natuurlijk niet zoals de omega maar ja ik heb helaas geen tijd om stad en land af te rijden op zoek naar een nette omega.

Gelukkig heb ik zelf niks en dat is dan weer de kwaliteit van een Omega :)
 

ommie b2

Heer van Stand
Dat is wel heel erg. Ik hoop dat je al een beetje hersteld bent van de schrik?

Succes met de vervanging

Toedels Yvonne
 

tonboy

Verbannen
Willem70 zei:
Omdat ik snel een andere auto nodig heb is het een vectra GTS geworden als vervanging van de omega.
Het rijd natuurlijk niet zoals de omega maar ja ik heb helaas geen tijd om stad en land af te rijden op zoek naar een nette omega.

Gelukkig heb ik zelf niks en dat is dan weer de kwaliteit van een Omega :)
Berry had vast nog wel wat voor je gehad.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Vreselijk zonde dat je mooie Omega zo aan zijn eind moest komen. :'(

Hopelijk heb je langer plezier van de GTS, of zien we je binnenkort weer nadat die terug is ingeruild op een Omega? ;)
 

richard66

500.000+
Sonde Willem van je Omega :'( , het belangrijkste is dat je zelf niets heb :Y , de Omega is te vervangen , en misschien loop je nog eens een mooi exemplaar

tegen het lijf d:)b

Gr , Richard. :b
 
Bovenaan