Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega V6 van BrutalForce

Joep

Verbannen
Ik zie ook een lampje wat niet opkomt bij het op contact zetten, dat is het steeksleuteltje met autotje. Leuk stuurtje, dat wel! 8)

Mooie Omega verder. Geen trekhaak Peet? _O-
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Mooie omega d:)b

Is de kleur "staal blauw" ?

-- 20 okt 2013 21:09 --

Joep zei:
Ik zie ook een lampje wat niet opkomt bij het op contact zetten, dat is het steeksleuteltje met autotje

@Joep, dat gaat bij mij ook uit naar enige tijd op contact te staan, bij jou niet dan :?

-- 20 okt 2013 21:12 --

Joep zei:
Leuk stuurtje, dat wel!

Irmscher toch 8)

Inderdaad mooi stuurtje

Grt. Hans
 

Joep

Verbannen
Ik zou het zo niet weten of ie uitgaat na een tijdje op contact, zoiezo brand ie bij het op contact zetten en uit gaat ie na het starten. Daartussen durf ik niet te zeggen. :N
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Prachtig! Daar heb je op het oog een hele mooie auto te pakken. En met echt alu dekorlijsten / ECC omlijsting. d:)b

Ik verbaas me alleen over die chromen lijst die ze in de achterbumper geplakt hebben.

@ Hans: nee is geen Irmscher stuur, deze is geleverd in de Executive Edition.
 

yoyo

The UK brothers
Kijk dat is weer een mooi exemplaar, zo zie je maar als je zoekt kom je ze nog wel tegen.
Veel plezier ermee.
 
Zeker een mooie auto in een niet alledaagse kleur. Dat chroom randje zou ik wel verwijderen ja, of anders aan de voorkant ook aanbrengen.
Gelukkig zijn er nog zulke nette exemplaren te vinden.

Gr. Paul
 
Mooie auto wat voor velgen zijn dit? Originele omega velgen deze zie je volgens mij niet veel dat vind ik dan weer mooi.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zijn origineel geleverd op de Executive Edition van de laatste 2 modeljaren.

Erg mooie velgen inderdaad.
 
Gave kleur zeg, nog nooit gezien.
En een lekker dikke uitvoering ook, handgeschakeld zie je trouwens niet veel op de 2.6/3.2
Dat lijstje eraf op de achterbumper en hij is perfect.
Gaaf stuur ook trouwens!

Veel plezier ermee!
 
dank jullie wel voor de reacties!

Maarre hoe krijg ik dat randje er netjes af?

Ik vind het persoonlijk ook niet zo staan eigenlijk :S
 
Bovenaan