Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega ---->> Zafira ------>> Vivaro

Hey OOP,

Dat is lang geleden en ik moet jullie toch nog up to date houden natuurlijk..

Mijn Omega met die oranje velgen moest plaats maken voor een Zafira foto's staan hier en daar op het forum. Daar in 2016 ik nog een keer papa ben geworden en mijn groeiende aantal gezinsleden steeds meer plaats nodig hebben heeft uiteindelijk de Zafira ook plaats gemaakt voor de Vivaro..
De laatste in zijn soort want door de recente overname van Opel door PSA word dit model verbannen naar de eeuwige jachtvelden net als de Adam Karl Cascada en wss nog een paar die gaan volgen...

December 2015
Kerstcadeau positieve zwangerschap test oefff leuk ja en nu??? Auto te klein eerste wat in me opkwam haha. Goede reden om naar de VOD te gaan.
In Februari 2016 ben ik naar VOD in Genk gestapt om eens te gaan neuzen in de boekjes... De keuze was snel gemaakt maar met alle wensen werd de wachttijd al snel 7 maanden... Niet erg baby kwam in augustus pas kijken dus tijd zat..

Na een administratieve fout moest ik nog eens 4 weken wachten en ondertussen stond de Viv lekker op de kade in Zeebrugge te wachten op zijn typegoedkeuring.

Oktober 2016

Vrijdagmiddag 21/10/16 kreeg ik dan telefoon dat onze Viv klaar was en zaterdagochtend naar de VOD om de auto op te gaan halen.

Nu 2 jaar en 5 maanden later een intercooler en turboslang verder ben ik nog steeds dik tevreden van deze auto helaas meer Renault als Opel maar dat doet niet terzake haha.

Specs.
1.6 Biturbo 125pk 320nm standaard
Cth chiptuning naar 175pk en 380nm
Lengte 2 verhoogde MTM tot 2900kg.
Split airco en verwarming voor en achter.
Leder interieur
Irmscher interieur pack.
Full color geen zwarte bumpers moet ik niet hebben bleh.
Velours vloerbekleding niks rubber.
Parkeersensoren achter plus camera
Radio navigatie bluetooth mp3 usb.
16inch winterbanden "standaard"
18inch zomerbanden met 235/55/18 banden alles extra load.

De motorkap heb ik na 1.5 jaar al laten herstellen ivm steenslag hij werd wit.
https://photos.app.goo.gl/dp6V7i4TAPnX2AjLA
https://photos.app.goo.gl/ovNtTc8QQZksj8SZ9

dp6V7i4TAPnX2AjLA
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan