Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Onderdeelnummer bekleding achterklep

Illuminat0r

KnuffelBelg
Van de week was ik op zoek bij de dealer op de EPC naar een plastic bekledingsgedeelte voor de achterklep van de Caravan, zonder de gaten voor het 3e remlicht.

Echter verbaasd als ik was toen ik enkel eentje vond met als omschrijving : kleur "lichtgrijs"...
9 043 1555 - 22 36 193
Wil het nu net dat ik er een leuk beige interieur inzitten heb...
Dus een grijs zou niet zo leuk zijn...

Kan iemand dit verifiëren uit de EPC?
 
Het nummer klopt Stein alleen moet je het juiste kleurnummer rechts er bij zoeken.


Doortrim.jpg
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Hmm, maar als er maar één bestelnummer is gaan er geen meerdere kleuren leverbaar zijn hé.
Dus zal alles als lichtgrijs omschreven worden..
misschien is er zelf geen andere kleur van panelen geleverd?
 
Ik heb vandaag contact gehad met de zvod en kon ook alleen grijs en zwart vinden in epc.
Hij zou het verder uit gaan zoeken want hij vond het wel vreemd.
Daar ik er zelf ook een nodig heb die kleurcode XXLB heeft dus beige wil ik ook geen grijze Stein.
Het enige wat hij wel kon vertellen was dat die €64,95 ex ging kosten zonder de korting nog, ik hou je op de hoogte.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Als jullie precies weten wat je wilt hebben dan kan ik het wel meenemen naar de meeting.
Dan heb je het gelijk met korting.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ivm die korting heb je gelijk in maar hier zit de dealer op 1km.
Ik wacht nog even bestel nummers af.
Voorstel van peter is ook leuk
 
Kreeg net bericht van de vod maar spijtig genoeg gaat het hem ook niet lukken Stein.
Ik ga wel voor een 2e handsje kijken dan.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Even gevraagd voor jullie, schrik niet van de prijs.

Light grey 2236193 € 64,95 Leverbaar

Bruto excl. BTW (-/- 20% OOP korting)
 
Bedankt Peter, hij was bij jou vod denk ik ook niet in kleur XXLB (licht beige) te krijgen want dan heb ik het er voor over.
Het schijnt dus dat hij echt niet in een andere kleur te verkrijgen is dan alleen licht grijs of zwart zoals Stein schreef maar ik snap niet waarom er dan nu wel de goede
kleur in zit. Er zullen toch ook wel Caravans zijn die géén derde remlicht hebben. :?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Het nummer kan voor deze kleurcombinatie gebruik worden.

BEKLEDING, COMPLEET, ACHTERKLEP, BOVEN, LICHT GRIJS (BEKLEDING COMBINATIECODE 021, 121, 151, 221, 251, 621, 651, 821, 851, 921)

BEKLEDING, COMPLEET, ACHTERKLEP, BOVEN, LICHT GRIJS (GM DRIVE-BEKLEDINGSCODES XXAI, XXLG, XXLS, XXMA, XXMB, XXMC, XXMD, XXME, XXMG, XXMH)

Jouw kleur XXLB zit er niet bij.

Ik zal nog eens bij mijn facturen kijken wat ik toen gekocht heb.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Jan, dat klopt, er zijn omega's geleverd zonder 3e remlicht, maar dan moet je al terug tot de vroege b1's.

Daarmee dat onze interieur code er waarschijnlijk gewoon niet bij staat.
Misschien dat het beige interieur van de b1 wel een code heeft die in die lijst staat, en dat er toch geen verschil in paneel kleur is...
 
Ik heb dat ook na gevraagd bij de vod maar liep ook uit op niets Stein.
Ben toch bang dat het een 2e hands gaat worden wat overgens niet erg is hoor als het maar de kleur is.

@ Vega - heb je nog iets na kunnen kijken Peter in een oud factuur of daar soms ook een 3 cijferig nummer bij staat?
 

Vega

Medewerker
Administrator
janneman zei:
@ Vega - heb je nog iets na kunnen kijken Peter in een oud factuur of daar soms ook een 3 cijferig nummer bij staat?

Was even zoeken maar gevonden.

Vega zei:
Even gevraagd voor jullie, schrik niet van de prijs.

Light grey 2236193 € 64,95 Leverbaar

Bruto excl. BTW (-/- 20% OOP korting)

Is het nummer wat ik al had op gegeven.
Is wel €10,00 duurder geworden sinds 2007. |:(

Je hebt ook nog een extra afdichtdopje voor een schroefgat nodig, je komt er een te kort nu het derde remlicht weg is.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Vega zei:
janneman zei:
@ Vega - heb je nog iets na kunnen kijken Peter in een oud factuur of daar soms ook een 3 cijferig nummer bij staat?

Was even zoeken maar gevonden.

Vega zei:
Even gevraagd voor jullie, schrik niet van de prijs.

Light grey 2236193 € 64,95 Leverbaar

Bruto excl. BTW (-/- 20% OOP korting)

Is het nummer wat ik al had op gegeven.
Is wel €10,00 duurder geworden sinds 2007. |:(

Je hebt ook nog een extra afdichtdopje voor een schroefgat nodig, je komt er een te kort nu het derde remlicht weg is.

Daar zon we wat mee, thx

Dat dopje is ook een leuke tip om gelijk mee te bestellen

Thx
 

Vega

Medewerker
Administrator
Was net even op de sloop er stond een Caravan zonder origineel derde remlicht, alleen was er een aftermarket remlicht ingeschroefd met als resultaat extra gaatjes dus dat was het ook niet.
Wel vier dopjes meegenomen voor de liefhebber. :Y
 
Vega zei:
Je hebt ook nog een extra afdichtdopje voor een schroefgat nodig, je komt er een te kort nu het derde remlicht weg is.

Was net even op de sloop er stond een Caravan zonder origineel derde remlicht, alleen was er een aftermarket remlicht ingeschroefd met als resultaat extra gaatjes dus dat was het ook niet.
Wel vier dopjes meegenomen voor de liefhebber. :Y

d:)b _O-
 
Ik kan mij ook helemaal niet voor de geest halen dat deze cover in een andere kleur is geleverd als beige ! bedoelen ze met lichtgrijs niet gewoon beige ? soms is de benaming erg krom in de EPC !
 
Bovenaan