Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ook ik wil mij even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn naam is Johannes Boonstra en woon in Burgum fryslan
ik ben sinds twee weken in het bezit gekomen van een opel omega 3.0 mv6
deze heb ik voor het luttele bedrag van 700eurie en een afgetrapte renaul laguna verkregen.
ik weet dat er nog wat aan moet gebeuren,maar dit lijkt me een leuke hobby auto ,om te kijken of we hem weer tiptop kunnen krijgen.
ok hij is uit 1998 en heeft nu 245000 km op te teller,maar blijft een genot om in te rijden,behalve als je bij de pomp staal 7(8)7 .
maar dat neem ik voor lief .
tot nu toe 1 slang vervangen (secundaire lucht slang)
er zit ook een storing in abs/trac ecu soms beginnen de lampjes spontaan te branden.dat is waarschijnlijk de duurste reparatie.
foto,s volgen
 
Welkom op het oop. Omega is een echte sleutel auto.

Als je vragen hebt en ze in de juiste catogorie stelt krijg je hier zeker antwoorden op.
 
Welkom, Johannes.
€700,- is niet veel geld. Je hebt er een dijk van een auto voor gekocht.
De ABS-pomp is een bekende... daar kamp ik nu ook mee... maar zoals Jack al zei: daar hebben we een aparte categorie voor op ons mooie OOP :)

Veel (lees-)plezier :)
:w Ruud
 
opel3.jpg


opel2.jpg


opel4.jpg



in ieder geval zit er al een irmscher heck vleugeltje op hehe . :f
 
welkom hier en een omega een sleutelauto ben ik het niet mee eens alles heeft zijn levensduur en zal een keer vervangen moeten worden maar dat is bij andere merken net zo
 
jacques zei:
welkom hier en een omega een sleutelauto ben ik het niet mee eens alles heeft zijn levensduur en zal een keer vervangen moeten worden maar dat is bij andere merken net zo

hier mee bedoel ik dat :

ik deze auto heb gekozen zodat ik haar nog een beetje kan vormen.zoals ik haar graag zou willen zien,en ik weet dat deze achterstalig onderhoud heeft.
elke maand ff iets repareren/veranderen heeft geen haast.ben ook bijna niet thuis ivm werk,dus zal wel ff tijdje duren voor zij helemaal klaar is |:(
 
Welkom Johannes bij OOP...

Als je een keer met het virus "Omega" besmet bent geraakt zoals ik dan kom je er niet gemakkelijk meer vanaf. _/-\o_
Wie weet treffen wij elkaar in de toekomst persoonlijk op de eerst volgend meeting die dan plaats gaat vinden. :f

M.vr.gr. Cor... d:)b
 
Hallo Johannes, als ik jou een tip mag geven, als je onderdelen of informatie wilt over de V6 motor neem dan eens contact op met Berry hier op het forum. Woont vlak bij Heerenveen dus je kunt de onderdelen ophalen en hij weet veel over de V6 motors.
Mvg, Jan Wieger,
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom!

Voor die prijs heb je zo te zien een leuke score, hopelijk ga je er nog veel plezier van hebben.
 
ben vandaag ff naar de doktor geweest met mijn nieuwe aanwinst, de doktor heeft geprobeerd de storing te lezen,maar er kwam geen data door :'(
toch de comp ?????
mischien is het beter dat ik op zoek ga naar een donor wagen waar ik de onderdelen uit kan halen........
heb een zelfde type schade auto gezien in ureterp,morgen ff checken of daar veel op zit om te gebruiken.
want deze auto word gewoon stukje bij beetje opgeknapt. :Y

ff doorzetten dus,en aangezien ik niet veel knowhow heb met auto reparatie kan ik alle steun gebruiken d:)b

the story continues :f
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan