Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ook maar even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik ben Rene Lambers en kom uit een van de buiten dorpen van de gemeente emmen , ik ben 9,5 jaar van mijn omega b waar ik de eerste 7,5 jaar veel tijd en geld in gestoken heb , maar door drukte i.v.m eigen bedrijf is het de laatste 2 jaar niet meer van gekomen , ik heb de auto een poosje te koop gehad , maar heb nu toch maar besloten om hem te houden , hij gaat volgende maand weer in de schorsing en zal denk ik de eerste 2 jaar onder een kleed komen te staan ,

dit is mijn omega

meetingoss014.jpg
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Rene

Jammer dat niet echt veel tijd hebt voor je Omega
 

yoyo

The UK brothers
Hoi Rene,

Welkom hier en ik ben blij dat je hem niet in de verkoop doet want zeg nu eerlijk..... zo'n plaatje doe je toch niet weg? :N
 
Hé hallo René.
Goed te lezen dat je jouw login weer hebt terug gevonden.
Voor de anderen, die denken; Hé, die ken ik... Dat kan kloppen, want René is ook bekend als 'Omega Drenthe' op zuster fora.

Welkom en veel plezier hier, René.
Graag zie ik wat meer foto's... ik hou namelijk niet zo van tuning aan de Omega (puur omdat ik vind dat de Omega zich daar niet zo goed voor leent) maar die van jou ziet er erg goed uit zo... d:)b

Jammer dat je minder tijd beschikbaar hebt voor deze hobby. Maar wellicht dat de toekomst je wat meer tijd gaat gunnen.
Wij gunnen je het iig al wel ;)

:w Ruud
 
Hallo Rene,

Welkom op het OOP. Mooie Omega d:)b . Zonde dat je er momenteel zo weinig tijd voor hebt. Ik ben overigens wel benieuwd wat je allemaal aan je Omega hebt gedaan.

Groet,

Walter
 
de tijd zal wel weer terug komen voor de omega , ik zal binnenkort wat foto`s plaatsen , aankomende zondag ga ik nog even naar amersfoort , en vanaf volgende week gaat hij in de schorsing , maar ik toch een beetje actiev blijven op dit forum , omega bloed kruipt toch waar het gaan kan :) :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hoi Rene, leuk dat je je ook bij ons hebt aangemeld. :)

Mooie Omega heb je, en al behoorlijk lang in bezit. Begrijp ik dat je ermee naar de OPN meeting komt a.s. zondag? Dat zou erg leuk zijn!

:w Jacco
 
B-Buster zei:
Hoi Rene, leuk dat je je ook bij ons hebt aangemeld. :)

Mooie Omega heb je, en al behoorlijk lang in bezit. Begrijp ik dat je ermee naar de OPN meeting komt a.s. zondag? Dat zou erg leuk zijn!

:w Jacco


ja klopt , ik wil hem zaterdag even in de was zetten en zondag met de omega naar amesfoort

groeten rene
 
Welkom, het is mooi om te zien dat er meer mensen uit het noorden zich aanmelden.

Maar ik ben wel benieuwd wat je aan de auto hebt gedaan. Een deel van de buitenkant hebben we gezien. Is er motorisch iets gedaan? Interieur?
En als je deze schorst heb je vast nog een andere auto.
 
ronny zei:
Welkom, het is mooi om te zien dat er meer mensen uit het noorden zich aanmelden.

Maar ik ben wel benieuwd wat je aan de auto hebt gedaan. Een deel van de buitenkant hebben we gezien. Is er motorisch iets gedaan? Interieur?
En als je deze schorst heb je vast nog een andere auto.

specificaties en foto`s zal ik binnen kort hier allemaal even bij zetten , voor dagelijks gebruik rijd mijn vrouw in onse vectra c station 2.2 van 2004 , deze heb ik alleen verlaagd met een setje van eibach en een paar 18 inch geplaatst , zelf rijd ik mijn meeste km in mijn bedrijf`s bus vivaro 1.9 dti gechipt naar 130 pk ( idiaal voor de caravan ) zal ik ook wel even eenpaar foto`s van plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan