Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

OOP Beeldbank?

Is het niet een leuk plan om een Omega Beeldbank op te zetten? Met foto's, desingstudies enzo. Vind dat er op internet maar bar weinig te vinden is (of ik zoek niet goed)

Of is er gewoon niet veel?
 
..Promotie filmpjes, officiële reclames enz...


Het is is idd schaars ! ik vind het ook wel een leuk idee om iets op te zetten waar we al die dingen in kunnen droppen :) wat denken de overige heren ervan ?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Er is niet veel, maar het is wel een aardig idee dat bij elkaar te zetten. Zolang het geen filmpjes zijn waarbij gedonder om de rechten kunnen ontstaan tenminste.
 
Merendeel trek ik ook binnen en zet ik op mn HD zodat ze mij die niet meer kunnen af pakken !

Idd de Portal, had Ruud net aan de Tel, hij is er druk mee bezig d:)b
 
MetalRush zei:

Uh, jha dus? :?

Ik doel meer op een Topic waar Highres foto's ed. ingeplaatst kunnen worden om te gebruiken als wallpaper of weet ik veel, we hebben al een handleiding en documentatie gedeelte ik denk dat dit er wel bij past? :)
 
warhamstr zei:
MetalRush zei:

Uh, jha dus? :?

Ik doel meer op een Topic waar Highres foto's ed. ingeplaatst kunnen worden om te gebruiken als wallpaper of weet ik veel, we hebben al een handleiding en documentatie gedeelte ik denk dat dit er wel bij past? :)
Jij snapt het concept 'Portal' nog niet helemaal.
Geeft niets, daar hebben we Wikipedia voor _/-\o_

Dát wat nu op de portal staat is NIET statisch.
Sterker nog: dat wil ik juist voorkomen.
Ik heb echter ook nog een privé-leven (ja, écht :X ) en kan ook niet alles tegelijk.
Lees ook nog eens de titel van die pagina (dé portal vóór en dóór Omega liefhebbers). Ik sta wagenwijd (toepasselijk, hè :+ ) open voor ideeën, suggestie's, informatie, foto's, filmpjes, reclamefolder, etc, etc, etc...
Dus jullie bijdrage zal zeker worden gewaardeerd... laat maar komen die info :Y :f
 
Jha Jacco aant werk jij, zulle is ff 'n topic neerkwakken waar Ruud nog een puntje aan kan zuigen :? :P

Maar wel alleen toegankelijk voor OOP-leden he.
Zo onder ''handleiding en documentatie'' nog een met ''OOP beeldbank''
 
Ik hou mijn mail dagelijks in de gaten.
Al mijn domeinen en e-mailadressen hebben nog niets ontvangen...
Dus als jij vindt dat er schot in de zaak moet komen: waar blijft jouw bijdrage dan ?? :X
Verhaaltje erbij. Bron vermelding. Foto's. Filmpjes. (Bouw-)Tekeningen. Specificatie's. .... Kom maar hoor. Mijn mailbox kan wel wat hebben.
 
Bovenaan