Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

OOP-chiptuningday

Beste Omega-fanaten,

We zijn eruit. De OOP-chiptuningday bij Tuningchips in Belfeld vindt plaats op:


24 april 2010

De onderstaande mensen hebben zich opgegeven:

Omegauser (Walter), Omega X30XE € 125,- (inclusief montage), bouwjaar 1999
Vega (Peter), Omega X25XE € 100,- (inclusief montage), bouwjaar 1998
Danny (Danny), Omega Z22XE € 225,- (via OBD), bouwjaar 2000
Niels (Niels), Omega X30XE € 125,- (inclusief montage), bouwjaar 1999

Voor de zekerheid van een ieder graag nog een bevestiging in dit draadje.

Ronald heeft aanvullend gevraagd om de bouwjaren van de betreffende Omega's. Dit ook graag in dit draadje aangeven (ik heb het voor de mijne al gedaan).

Nadere informatie over locatie, tijdstip, enz. volgens zo spoedig mogelijk.

Tenslotte kreeg ik vanavond via Danny van Ronald het volgende verzoek:

Cabriobully zei:
Tevens niet verkeerd bedoeld maar mensen die niet komen voor chiptuning hebben we liever niet aangezien jullie die dag rechtstreeks naar mijn thuisadres komen.

We doen alle autos die dag vanuit mijn huis.

Hopelijk begrijp jullie dat.

Ik weet niet precies wat zijn beweegreden hiervoor is maar waarschijnlijk verwacht hij anders een hele stoet Omega's in de straat en krijgt hij last met de buren. Ik stel voor om zijn verzoek te respecteren. De komende OOP-meeting zal niet al te lang na de chiptuningday plaatsvinden zodat we elkaar binnenkort toch daar gaan ontmoeten.

Groet,

Walter
 
mooimooi.

kom op mensen we kunnen nog wel 10 omegas doen:-)
Als ik nu terugkijk denk ik bij mezelf,ben wel gek voor die prijzen.

de x25xe en x30xe hebben helemaal geluk.

Zal hier voor de gein neerzetten wat de nieuwe prijzen zijn

X25XE 225 euro
X30XE 225 euro
Z22XE 299 euro
Y32SE 299 euro

Maar al met al mooi dat het die dag geworden is,aangezien ik eigenlijk een brunch had die dag met mijn schoonouder,heb ik me er mooi uit kunnen praten :-)
 
Cabriobully zei:
Tevens niet verkeerd bedoeld maar mensen die niet komen voor chiptuning hebben we liever niet aangezien jullie die dag rechtstreeks naar mijn thuisadres komen.

We doen alle autos die dag vanuit mijn huis.

Hopelijk begrijp jullie dat.

Ik weet niet precies wat zijn beweegreden hiervoor is maar waarschijnlijk verwacht hij anders een hele stoet Omega's in de straat en krijgt hij last met de buren. Ik stel voor om zijn verzoek te respecteren. De komende OOP-meeting zal niet al te lang na de chiptuningday plaatsvinden zodat we elkaar binnenkort toch daar gaan ontmoeten.

Groet,

Walter[/quote]


oke respecteer ik d:)b dan wens ik jullie veel plezier en succes en de resultaten zien we wel een keer.
 
Hé, ik zie dit nu pas!!

Maar dat wil ik ook wel, kan dat nog? een beetje extra power is nooit weg...

Niels (Niels), Omega X30XE € 125,- (inclusief montage), bouwjaar 1999
 
Niels zei:
Hé, ik zie dit nu pas!!

Maar dat wil ik ook wel, kan dat nog? een beetje extra power is nooit weg...

Niels (Niels), Omega X30XE € 125,- (inclusief montage), bouwjaar 1999
Ha Niels, leuk dat je je ook hebt opgegeven maar je ziet dat je het forum goed in de gaten moet houden (voor je het weet mis je wat :) ).

Groet,

Walter
 
omegauser zei:
Niels zei:
Hé, ik zie dit nu pas!!

Maar dat wil ik ook wel, kan dat nog? een beetje extra power is nooit weg...

Niels (Niels), Omega X30XE € 125,- (inclusief montage), bouwjaar 1999
Ha Niels, leuk dat je je ook hebt opgegeven maar je ziet dat je het forum goed in de gaten moet houden (voor je het weet mis je wat :) ).

Groet,

Walter

Ik ga m'n best doen!! ;)

Greets,

Niels
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ok, ik had me in het 'techniek-motorisch' gedeelte even opgegeven als komer, maar niet 'te chippen'.
vond het al raar dat daar geen lijstje stond.

Maar aangezien dat er expliciet gevraagd is om dan 'niet' te komen, respecteer ik dat.
Ik pas mijn post daar aan...

Veel plezier! en Foto's !!!!!
 
Omegauser (Walter), Omega X30XE
Niels (Niels), Omega X30XE
Vega (Peter), Omega X25XE

is gecontroleerd of de chip gestoken zit bij jullie?
weet dit niet meer zeker namelijk.

gelieve hier naar te kijken aub,want als ze gestoken zitten hoeft mijn collega niet persee naar mij toe te komen namelijk,dan kan ik alles wel alleen af.ik ga zelf namelijk niet solderen aan een ecu :*)
Als er 4 stuks komen,het enige nadeel is dat er niet gekeken kan worden hoe de bestanden gemaakt worden,aangezien mijn collega alle bestanden maakt.
Hij vroeg zelf of het erg was als hij er niet bij was,aangezien hij zelf ook nog 3 auto's had staan tot nu toe voor die dag en dan kwam het hem goed uit als die niet hoefde te komen.
 

yoyo

The UK brothers
Danny, jij heb toch geen "gestoken" chip?
Moet via OBD toch?

(als jij tenminste nog ga, want ik zag je niet meer in het hierboven staan.)
 
yoyo zei:
Danny, jij heb toch geen "gestoken" chip?
Moet via OBD toch?

(als jij tenminste nog ga, want ik zag je niet meer in het hierboven staan.)

Zit idd geen chip in,moet via OBD.
Ik ga wel,zal alleen wat later komen ivm andere verplichtingen die ik die zaterdagochtend heb.

gr

Danny
 
Ik zit nog te bedenken of ik mijn auto, op de één of andere manier, toch daar kan krijgen...
Wil wel graag deze chipping laten doen :P
Voor zover ik weet, zit er bij mij ook een losse chip in.

Begrijp ik dan, dat alle chips (van hetzelfde model) hetzelfde geprogrammeerd zijn, Ronald?
Want ik neem dan ook even, voor het gemak, aan dat jouw collega dus "onze nieuwe programma's" al klaar heeft staan... ?
Of begrijp ik er nu niks meer van en raskal maar een beetje ?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Wat ik van Ronald heb begrepen is dat bij de Omega's eerst de chip ingelezen wordt en dat bestand wordt dan aangepast en daarna weer terug in de chip geprogrammeerd.
Misschien komt dat door de te grote variatie in de ECU's van de Omega's
 
MetalRush zei:
Ik zit nog te bedenken of ik mijn auto, op de één of andere manier, toch daar kan krijgen...
Wil wel graag deze chipping laten doen :P

....
Hé Ruud,

Is het geen goed idee om bijvoorbeeld Sjors eens aardig aan te kijken. Misschien is hij in de gelegenheid om met jouw Omega in jouw plaats te gaan (is maar een idee hoor en ik weet niet hoe Sjors in zijn agenda zit).

Groet,

Walter
 
Bovenaan