Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

OOP-chiptuningday

hoihoi,

de chip word inderdaad eerst uitgelezen,het is ten alle tijde het beste om de chip uit te lezen die erin zit.
Standaard chips kopen we wel op ebay!
het probleem is,iedere auto draait op zijn eigen programma,de ene auto heeft tijdens de eerste jaren een softwareupdate gehad omdat er iets mis was en de ander niet,daarom is het belangrijk het originele programma uit te lezen en aan te passen.
Als ik standaard data kon gebruiken werd ik misschien ooit rijk want dan heb je binnen no time alle bestanden.

Zoals gezegt meestal zitten de x30xe gestoken,maar zeg het er alleen bij stel hij zit gesoldeerd dan moet ik helaas meer gaan vragen.
De omega 2,2 is inderdaad via de obd!

ik krijg geen meldingen meer als er reacties zijn op dit topic kan dat kloppen?

En Ruud gewoon komen d:)b d:)b d:)b
 
Ik wíl ook graag komen, Ronald. Dat is het probleem niet.
Punt is dat ik dan in Zweden zit.
Ding is dat ik ook een auto nodig heb om op het vliegveld terecht te komen... dus ik zal Sjors idd eens aanspreken dit weekend (6x raden waar ie dan weer zit _O- )

Is het anders mogelijk om mijn auto een ander keer te doen, Ronald ??

Enne... je zou gewoon berichten moeten ontvangen van dit forum (als je er een abonnement op hebt).
Ik heb het net ook bij mij aangezet... even testen :)
 
Jup, werkt hier:
Hallo MetalRush,

Je hebt deze e-mail ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp:
"OOP-chiptuningday" op Opel Omega Portal.
<<knip>>

Maar krijg ik dan nog wel jouw vriendenprijs :P Ik is Hollander, hè :$ :') :Y
 

Vega

Medewerker
Administrator
Cabriobully zei:
Omegauser (Walter), Omega X30XE
Niels (Niels), Omega X30XE
Vega (Peter), Omega X25XE

is gecontroleerd of de chip gestoken zit bij jullie?
weet dit niet meer zeker namelijk.

Bij mij zit die gestoken in een voetje.
Dat zal bij de X30XE ook wel zijn, het zijn dezelfde ECU's
 
Klopt helemaal. Tot morgen (zet de koffiepot maar vast aan :) ). Ik schat in dat we ergens zo tussen 11.00 en 11.30 uur bij je zijn.

Groet,

Walter
 
haha koffie is zo klaar!

Wil wel vermelden dat ik het erg jammer vind dat er zo kort afgemeld word,terwijl ik uit de mail begrijp dat dit al langer speelde.
De reden waarom ik het zo jammer vind is omdat ik de prijzen belachelijk laag heb gehouden voor jullie,omdat ik er vanuit giung dat er 5 a 6 stuks kwamen.
Nu zijn er nog drie over voor morgen,afgelopen weken hebben verschillende mij gevraagt voor morgen te komen,ik heb deze allemaal moeten weigeren,sommige hebben een afspraak gemaakt op een andere dag sommige komen helaas helemaal niet meer.
Ik was er dus klein beetje vanuit gegaan zeg even 5 auto s een dikke 5 a 600 euro.
Dit heb ik normaal als ik twee autos doe op een zaterdag.
Nu heb ik 350 voor 3 auto's.
Snappen jullie wel een beetje mijn standpunt?

Ik laat de prijzen nu zoals ze zijn,maar dit is voor mij ook een wijze les geweest.

Mijn excuses als ik zeurderig overkom.
Wou dit wel even vermelden.
 
Ik snap het helemaal,Ronald.

Het is dat er erg veel postzegels op moeten anders had ik de Omega opgestuurd ;)

gr

Danny
 
Danny zei:
Ik snap het helemaal,Ronald.

Het is dat er erg veel postzegels op moeten anders had ik de Omega opgestuurd ;)

gr

Danny


Haha dure tuning denk uhhhh 1192,50 aan pakketzegeld,is die niet eens verzekerd bij de tnt B)
haha
 
Hallo Ronald,

Ik begrijp je standpunt. We zouden inderdaad in eerste instantie met 5 auto's komen. Ruud heeft al even geleden afgezegd (met een goede reden) en Danny heeft het deze week nog even aangezien maar het lukt hem morgen gewoon niet (ik weet dat hij dit heel vervelend vindt). Blijft inderdaad dat je nu morgen met minder inkomsten zit dan dat je aanvankelijk verwachte. Soms lopen zaken echter zo. De kans is natuurlijk wel reëel dat op basis van onze ervaringen morgen er alsnog enkele anderen volgen. In die zin moet je morgen dan maar als een soort van voorinvestering zien.

Groet,

Walter
 
omegauser zei:
Hallo Ronald,

Ik begrijp je standpunt. We zouden inderdaad in eerste instantie met 5 auto's komen. Ruud heeft al even geleden afgezegd (met een goede reden) en Danny heeft het deze week nog even aangezien maar het lukt hem morgen gewoon niet (ik weet dat hij dit heel vervelend vindt). Blijft inderdaad dat je nu morgen met minder inkomsten zit dan dat je aanvankelijk verwachte. Soms lopen zaken echter zo. De kans is natuurlijk wel reëel dat op basis van onze ervaringen morgen er alsnog enkele anderen volgen. In die zin moet je morgen dan maar als een soort van voorinvestering zien.

Groet,

Walter


Het maakt me ook niet veel uit,heb ik morgen een lekker rustig dagje!
kunnen we ook gezellie wat ouwehoeren!
Maar wilde het wel even vermelden.
ik zou zeggen slaap allemaal lekker,ik zie jullie morgenvroeg verschijnen.
 
Bovenaan