Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

op zoek naar een lasser!

ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen om een nieuwe diesel eindemper van Steinmetz passend te krijgen ,
volgens de verkoper is het voor iemand die kan lassen goed te doen om hem passend te krijgen.
wie o wie kan en wil me helpen
Gr Kevin
 
Mmm.. nauw staat er wel lasser op mijn loonstrookje, maar wat moet er precies gebeuren? En hoe dik is het materiaal?
 
ik ben mischien van plan om deze eindemper aan te schaffen http://www.originalcarparts.nl/comp...,0/page,shop.product_details/product_id,1846/
volgens de verkoper maakt het technies niet uit dat hij voor een diesel is alleen was de buis pas vorm anders
en hij zei me als je iemand ken die handig is met staal en rvs kan lassen dat het goed te doen is om deze passend te krijgen
vandaar dat ik eerst ff hier een balletje opgooi met de vraag iemand hier kan lassen aan rvs
 

yoyo

The UK brothers
Ik weet niet hoe het zit aan de voorzijde van deze demper.
Jij hebt toch twee pijpen die de demper in gaan?

Ik weet niet hoe dat bij een diesel zit (heeft die er ook twee?) anders kan je blijven lassen!

(zomaar een gedachten gang)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Diesel heeft slechts één ingangspijp, en diameter verschilt ook van bvb een 2.0 benzine!
55mm t.o.v. 65mm voor de diesel.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Daar zijn wel koppelstukken voor te krijgen, dat kan ook van 1 naar 2 kwam ik achter toen ik een V6 demper bij mijn B1 2.0 wilde monteren. En anders is dat altijd nog zelf te lassen.
 
yoyo zei:
Ik weet niet hoe het zit aan de voorzijde van deze demper.
Jij hebt toch twee pijpen die de demper in gaan?

Ik weet niet hoe dat bij een diesel zit (heeft die er ook twee?) anders kan je blijven lassen!

(zomaar een gedachten gang)

hmm daar zeg je wat dat had ik me nog niet bedacht:P maar gelukkig is daar geen sprake van
dus ga nog ff beetje verder kijken voor een goed tweede hansie en anders ga ik toch deze aanschaffen
mocht ik uiteraard iemand hebben om te lassen voor me:P
 
Bovenaan