Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Opel Omega is great

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi daar,

ik ben Andries, ben 38 jaar oud, heb sinds afgelopen woensdag een Opel Omega-B X2.5 XE Automatic V6 en ben er heel erg blij mee!!! Wat een bak, dat ik nooit eerder aan dit gedacht heb, zo lekker rijden, echt te gek! Heb in mijn tijd verschillende auto's versleten, ben begonnen met een Honda Civic uit 1985, vervolgens een Peugeot 405, gelukkig maar een jaartje, tering auto, vervolgens Seat Toledo, was een fijne bak, toen Opel Corsa, reed ook heerlijk, maar vanwege gezinsuitbreiding moest ik groter rijden, toen kwam ik uit bij een Kia Joice, zo'n grote bak, reed heerlijk, reed op G3, maar na vier jaar wilde ik toch weer wat kleiner, de kinderen waren wat groter en ik hoefde geen kinderwagens meer mee te sjouwen. Ik was toe aan wat sportiefs, kwam toen uit bij een Alfa Romeo 145 1.4 TwinSpark uit 1999, heerlijke auto, lekker pittig, mooie kleur, maar doordat ik dit jaar al redelijke kosten moest maken om hem door de apk te laten komen en dat volgend jaar er nog meer kosten aan zouden komen ben ik gaan zoeken. Toen kwam ik uit bij Opel en mijn oog viel op een Omega, ik dacht wouw, dat lijkt me ook wel heerlijk, een 6 cilinder rijden en veel comfort. Veel gezocht en ik kwam uit bij een mooie Opel Omega, beetje op mijn achterhoofd moeten krabben, want ja de wegenbelasting vliegt wel ff met 30 euro omhoog, plus het verbruik is toch meer.... dacht ik, nu paar dagen verder merk ik dat ik gewoon makkelijk 1 op 10 haal, maar dan rij ik ook wel rustig hoor, maar dat moet je volgens mij juist met zo'n wagen, gewoon lekker laten glijden over de weg. Nu zit de auto best goed in de lak, toch kleine roestplekjes, zijn wel behandeld volgens mij, maar niet super, mijn zwager adviseerde dit zo snel mogelijk weg te werken wat ik ook wel ga doen, maar dan moet het meteen goed vind ik, dus heel even sparen zeg maar :) Heb veel aan dit forum al gehad, zitten hoop bruikbare tips in, zie Omega's voorbij komen waarvan ik denk, wouw een echte liefhebber, zo mooi gepoetst etc. Hoop zelf nog vele jaren met deze auto te mogen rijden, ik hoop dat dit forum zo goed blijft waardoor ik telkens de tips kan lezen over ervaren omega rijders. Heb hier maar 1 foto, niet zo'n mooie maar in ieder geval iets, probeer de komende tijde wat meer foto's te plaatsen en het liefst dan helemaal in de poets en zonder een roestplekje :-)

11tlwcl.jpg
 
Hey Colinh!!!

ja weet ik niet hahaha ik kreeg deze gegevens zo van de RDW, zo staat ie geboekt zeg maar. Bedankt!!!!
 
hahaha ja las het net op zijn berichten, jammer had misschien net voor vrouwtje kunne zijn om dan de zijne te kunnen kopen, maar ben hier ook al erg blij mee :)
 
jack-omegax3.0xe zei:
driesje zei:
Hey Martijn,
ok dat is tof, een liefhebber in de buurt!!!!

Die recent zijn omega wilde verkopen maar gelukkig een vrouwtje heeft die daar op tegen was _O- _O-


Jajaja Jack smeer het er maar weer in.

Werd een beetje moedeloos van al die MALOTEN die je auto voor jou slopen. Nu ook weer sta je geparkeerd heeft een onverlaat zijn trekhaak bij mij in mijn bumper gepropt. En uiteraard gewoon door gereden.

Maar bedankt in iedergeval om me weer even wakker te schudden :w *O*
 

yoyo

The UK brothers
Halo Andries,

Hartelijk welkom hier op het OOP.
we zullen vast nog veel van elkaar horen, mooie Omega trouwens.
 
Hallo Andries,

welkom op het OOP.
Ik hoop dat je lekker lang van je nieuwe aanwinst kunt genieten.
En maak binnenkort eens wat extra foto's.. zijn we gek op hier :)
Vergeet daarbij het interieur niet ;)

:w Ruud
 
supper weer eentje er bij op het OOP

en met zo te zien een nette omi ook,ik hoop dat je een heleboel fijne kilometers kan maken andries _/-\o_
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan