Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Oranje storingslampje?

Ralph zei:
zelf na de sensoren kan het mis gaan. kun je zien bij een viergas test, dan loop het lambdagetal op en is niet alle zuurstofverbruikt.
kun je vaak horen bij motorfietsen als deze gaan knallen uit de uitlaat bij gas los laten, betekend lek.

voor wat betreft de remmenreiniger richten en spuiten maar ook onder het plenum eigelijk overal waar de zuurstof doorheen gaat.
kijkuit voor brand het is erg vluchtig spul.

Bedankt, ik doe het dan wel met koude motor want anders lijkt het me niet echt veilig.
 
R

Ralph

Gast
kan niet echt kwaad, verdampt sneller dan ontbranden kan. als je er maar geen zwembad van maakt.
 
Ralph zei:
kan niet echt kwaad, verdampt sneller dan ontbranden kan. als je er maar geen zwembad van maakt.

Ok dan komt het wel goed :)
Ik bel je overigens binnenkort ff op om een afspraak te maken voor de DB riem en om te kijken waar de motor olie lekt.
Klepdekselpakkingen zijn gedaan en zijn nu dicht, ik heb het vlakke gedeelte boven de carterpan schoongemaakt een paar weken terug maar er ligt alweer een nieuw laagje,
Keerring van de krukaspoelie wil nog wel eens lekken begrijp ik?
 
R

Ralph

Gast
ja dat is één van de veroorzakers. kan ook het oliekanaal zijn van de kop en dan gaat het zeer doen.
 
Bovenaan