Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Overzicht relaiskast (B2)

Wie heeft er een overzicht van de relaiskast van een 2.5TD die onder de motorkap zit?

Moet weten welk relais wat is, maar kan er geen overzicht van vinden.

THX!!
 
Ondertussen gevonden.

Sicherungen.JPG
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
@Danny: Volgens mij heeft Tinuske niet het juiste antwoord gevonden, er staat nl. "Nur Motor X20XEV" bij.
En die kastjes zijn zó ontzettend verschillend ingedeeld, dat het gewoon kijken is naar de kabelkleuren!
 
Illuminat0r zei:
@Danny: Volgens mij heeft Tinuske niet het juiste antwoord gevonden, er staat nl. "Nur Motor X20XEV" bij.
En die kastjes zijn zó ontzettend verschillend ingedeeld, dat het gewoon kijken is naar de kabelkleuren!

Tis toch de goeie, ik trok em eruit, en het pompje deed het niet meer. daarna stukje gereden zonder relais. maar na 100mtr stond ik stil |:(

Relais weer terug en weer verder :)


@Danny:

Kon het zo 1 ,2 ,3 niet vinden, maar was ondertussen nog verder aan het zoeken.
 
Tinuske zei:
Illuminat0r zei:
@Danny: Volgens mij heeft Tinuske niet het juiste antwoord gevonden, er staat nl. "Nur Motor X20XEV" bij.
En die kastjes zijn zó ontzettend verschillend ingedeeld, dat het gewoon kijken is naar de kabelkleuren!

Tis toch de goeie, ik trok em eruit, en het pompje deed het niet meer. daarna stukje gereden zonder relais. maar na 100mtr stond ik stil |:(

Relais weer terug en weer verder :)


@Danny:

Kon het zo 1 ,2 ,3 niet vinden, maar was ondertussen nog verder aan het zoeken.


Klopt ! je moet ook de zekering eruit halen, niet het relais !! ;)
 
Bovenaan