Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Parrot MKi9200

Aangezien ik in mijn Omega een CART2007 heb met casette, heb ik er bij mij een Carkit ingebouwd waarmee ik ook fatsoenlijk muziek mee kan afspelen.

Op de Parrot MKi9200 zit een aansluiting voor:

USB-stick
Aux
Ipod (ook voor opladen Iphone)
SDcard

Verder zit er een klein kleurenscherm bij met duidelijk menu. Je kan er zelf ook een achtergrond opzetten.

Er zit een dubbele microfoon bij voor extra duidelijkheid en filtering van bij-geluiden. En er zit ook spraakherkenning op en geproken menu's.

De bediening is draadloos dus kan geplaatst worden waar je wilt.

Ik heb er wel een speciale koppel-kabel tussen moeten zetten zodat ik m'n stuurbediening kan blijven gebruiken. De Blue-Box van de parrot ligt onder de radio. Aangezien de CART2007 alleen het bovenste gedeelte nodig heeft zit daaronder een vrije ruimte :)

Hier wat foto's hoe het er bij mij inzit:

5d7vg8c5nakf97a894es.jpg

ywjnssr1606nbmabsahs.jpg

ss7mpu7c1l7nzwxg9wif.jpg


Makkelijk in te bouwen, en je hebt je eigen muziek en hoeft dus niet perse een Radio/CD erin te zetten. En de geluids kwaliteit met de muziek is verbazend goed d:)b
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Wil jullie papegaaien-lovers helemaal niet afkatten maar google ook 's naar 'n Bury cc9060 !!! heb deze sinds september in mijn grote 12 liter 6 cilinder zitten en ben er zeer tevreden over !!! is nog niet zo bekend als die gevleugelde beestjes maar kan nog komen !!! greetz uit Birmingham !!! :w :w :w :w

@ Ruud, we hebben toch wel 'n engelse of UK-wapper nodig !!! :Y :Y :Y
 

yoyo

The UK brothers
2cbvqf.gif


Sorry Maurice, maar ik krijg hem (net als Sjors) niet aan het wappen _O-
Misschien dat Ruud inderdaad weer eens creatief wordt.....wie weet.
 
*Zucht*

Parrot gaat er binnekort weer uit, als ik onderweg gebeld word kunnen ze mij amper verstaan, zoveel omgevingsgeluid. Snap er niks van.

Gewoon lekker bellen met de Originele Carkit, doet het veel beter :)

En voor m'n muziek pakken we wel een Ipod en een casettebandje met een AUX plug eraan :P
 
Tinuske zei:
< knip >

En voor m'n muziek pakken we wel een Ipod en een casettebandje met een AUX plug eraan :P

Als je de lat niet té hoog legt, werkt dat prima ! i.i.g beter als een standaard FM modulator !
 
Vreemd... Bij mij werkt de MKi9200 vlekkeloos. Geen last van rijgeluiden etc. Ik zet m wel vrij hard maar dat gaat dus prima.
Een verschil is wel dat ik de MKi niet heb aangesloten zoals de bedoeling was maar rechtstreeks op de aux ingang voor de cd-wisselaar. Je zou hem daarvoor ook kunnen aansluiten op de aux van de cassettespeler.
 
Ik denk dat dat voor de microfoon weinig uit zal maken.

Maargoed, heb een MP3 speler gekocht + zo'n bandje. Beetje ruis als geluid zachtjes staat maar geen last meer van als het harder staat. Vind het goed zo :)

Als ik een keer geld over heb dan komt er misschien wel een keer een dubbel DIN touchscreen in met alles er op en eraan, maar voorlopig vind ik het best zo.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zelf heb ik een MK6100 in de auto, maar daar ben ik niet meer tevreden mee.
Met de vorige telefoon werkte het redelijk maar met de iPhone werkt het niet lekker, dus opzoek naar wat anders.
 
Ik heb er het Bose systeem in en dat vormt bij mij in ieder geval geen probleem.
Voor de MKi9200 zijn regelmatig software updates te krijgen.

Voor de MKi6100 weet ik het niet zeker. Volgens mij zijn enkel alle 8400 series en hoger te voorzien van software updates...
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Software updates kunnen inderdaad veel schelen. Zo te zien zijn er voor de 6100 ook updates te krijgen, dat al geprobeerd Peter?
 

Vega

Medewerker
Administrator
B-Buster zei:
Software updates kunnen inderdaad veel schelen. Zo te zien zijn er voor de 6100 ook updates te krijgen, dat al geprobeerd Peter?

Ja, werkt ook niet.
Het is al een wat ouder model en daar doen ze niet veel meer voor.
 
Ik weet niet of jij dat kunt. In theorie kan iedereen dat _O-

Zal wel loslopen, er zit een duidelijke handleiding met aansluitschema bij. En bij vragen.... Gewoon vragen.

Succes!
 
Bovenaan