Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Paul stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Zal me bij deze even voorstellen. Ik ben Paul met als nickname IJsblok (gepikt van de Ossdorp Posse ;) ), ben 31 jaar en sinds 6 maanden vader van een prachtige zoon.
Ik heb dan ook afscheid genomen met pijn in mijn hart van mijn rode Open Astra GSI uit 94 en een paar maanden door gespaart.
En sinds 23-7-2010 ben ik eigenaar van een donker blauwe Opel Omega station 3.0 v6 155kw uit 2000.
Het is een executive uitvoering met beige leer en bijna alle denkbare opties, o.a navigatie waar ik nog recente cd's voor zoek, later meer daarover.
Heb voor mijn GSI nog 2 Golfjes gehad, 1 uit '88 en 1 uit '90. Maar sinds de GSI ben ik toch wel in Opels geintereseert geraakt, net als mijn vader al jaren overigens. Ik ben wel iemand die zijn auto graag netjes onderhoudt.
Tot zo ver, spreek jullie nog vaker in andere topics ;) .
O ja foto's komen eraan natuurlijk.


Gr. Paul
 
Zo ff kijken of het lukt hoor...
1070633532_5_YC79.jpeg

Is tot nu toe even de enige.
Eh, dat zonneschermpje komt nog een mooie op maat gemaakte voor met de tijd. Is trouwens een heel irritant ding als je wil kijken of er wat naast je zit :S.
 

yoyo

The UK brothers
Hey Hartelijk welkom hier op het OOP.

open astra is gaaf maar als kersverse PAPA niet echt verantwoordelijk meer he.
Dat houdt niet in dat je straffeloos kan blijven trappen met die 3.0 V6.

Mooie auto trouwens.
 
Welkom hier op OOP.
Echt mooi omega heb je. Ik heb hem ook gekocht voor mijn dochter.
Je blijft er van genieten en zeker een executive!
 
Hallo Paul,

welkom op onze portal en bijbehorende forum d:)b
Ik hoop dat je hier je draai kunt vinden en ons zult 'betalen' met jouw kennis, kunde en foto's :)
Wij wensen je iig heel veel Omega plezier toe :Y

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan