Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

phillips carin inbouwen

hallo forummensen, ben van plan een carin systeem in te bouwen.

heb het systeem goedkoop gekocht , alles is erbij.

maar nu is de vraag waar komt wat???

de knop en het display is vrij logisch. :9

maar de kabels en gps antenne, computer (cdspeler) waar komen die? :?

tevens ben ik op zoek naar nieuwe kaarten voor dit ding.
 
Carin systeem?? Ik denk dat je daar niet echt kaarten voor kunt vinden, beetje out-of-date dat systeem

Maar ik zou zeggen, computer/cdspeler in de kofferbak en de gps antenne onder dashboard/op hoek van dashboard of onder hoedenplank.


Ze hebben trouwens ook mooie vaste steunen met voeding voor een TomTom, ik denk persoonlijk dat je daar meer aan hebt. Dan zie je alleen het scherm zitten inprincipe.
 
is inderdaad een oud beestje...

maar aangezien de hele omega in originele staat is wil ik het graag erin hebben.

kaarten moeten er wel zijn lees hier veel over op forums, alleen nooit hoe ze eraan komen!

de computer heeft een originele beugel erbij alleen waar die moet???
 

Vega

Medewerker
Administrator
De GPS antenne ligt ergens onder het dashboard, daar kan Sjors-V6 je wel verder mee helpen waar die precies zit.

Navigatie cd's zijn nog steeds te krijgen, ik heb ze hier van 2010 liggen.

De inbouwplek.
5v8no.jpg


2mfn8dh.jpg


Beide foto zijn gemaakt door Sjors-V6
 
Vega

waar heb je die Carin cd 2010 vandaan getoverd :S

Ben ook al ff aan het zoeken.................maar niet gevonden :)
 
mag je mij ook helpen ik had er een topic over maar nooit imand over gehoord als jij ze hebt wil ook graag een cd van je over nemen
 
nou de stekker zat er dus niet ondanks bouwjaar 98. heb alles zelf moeten opzoeken en aansluiten.

ding werkt nu prima!

op naar de volgende klus!
 
Bovenaan