Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Poll Velours De Luxe mattenset.

Vega

Medewerker
Administrator
Hierbij een poll om interesse te peilen voor de Velours De Luxe mattenset.
De set is maar in één kleur leverbaar, antraciete.

Prijs hier bij de VOD is ongeveer €70 ex btw en daar komen uiteraard nog verzendkosten bij, dus reken zeker op z'n €100 ex btw.

In Nederland, België, Duitsland is deze mattenset niet meer te krijgen (die laatste ligt namelijk nu bij mij), volgens de voorraadlijsten bij de VOD zouden er nog een aantal in Portugal, Spanje, Italië moeten liggen of dat werkelijk zo is is niet bekend.
Bij genoeg animo wil ik daar wel werk van gaan maken om te kijken of ze inderdaad nog te krijgen zijn in Europa.

Heb je interesse dan zit je er aan vast, je kan naderhand niet meer zeggen toch maar niet omdat.......

Weet je het zeker zeg dan ja en geef het hieronder aan, twijfel je dan is dit niks voor jouw.

2nqzk8i.jpg
 
ik heb ook intresse maar ook een idee
mijn vriendin heeft nog een hoop familie in spanje wonen mess kunnen zij ze daar bij de vod ophalen
g jona
 
Hai

Ik heb niet lang geleden bij eef en Hub Centuurbaan Rdam een origineel matten setje, gekocht (met OOP korting) , ook erg mooi en ook velour dacht ik voor 58 eu.
Ik geef het maar door.

Rob van Kampen
 

yoyo

The UK brothers
Dat kan best kloppen maar nu zijn ze echt op en Peter (Vega) wil nog een poging doen voor de liefhebbers om ergens
in Europa een x -aantal matten te bestellen.
 
Bovenaan