Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Prijs verschil voorruiten

Wat ik vreemd vind is dat er vaak twee prijzen worden gehanteerd door autoruit vervanging, s bedrijven. Een voorruit dat door de verzekering word vergoed duurder is, dan dat ik dat zelfde voorruit gewoon zelf betaal ( BTW, bon en garantie)
Heb ik zelf 3 keer mee gemaakt. En zelf betalen was ook nog voordeliger voor mijn eigen risico
Is dit meer forum leden ook wel eens opgevallen????

Mvg, Jan Wieger Smedinga.
 
Ik weet niet wat ze particulier kosten want ik ben er altijd voor verzekerd en heb mijn eigen risico afgekocht.
Voor de Alfa heb ik de uitbetaling van de factuur wel eens voorbij zien komen, die was toen over de 700 euro.
Warmtewerend en vooruitverwarming + regensensor.

Dat zijn geen grappen om zelf te betalen.
 
Bij m'n vorige omi en dat is ongeveer een twéé tal jaren terug heb ik betaald ...525 Euronen :(
 
ik ben met de Omega wa beperkt casco verzekerd en betaal géén eigen risico. óók niet bij glasschade.

maar dan moet de schade wel hersteld worden door een door de verzekeringsmaatschappij aangewezen herstelbedrijf.

het verschild (nog) per verzekeringsmaatschappij maar dat de maatschappij het herstelbedrijf bepaald word wel de trend, óók bij glasschade.

dat de maatschappij bepaald waar je moet laten herstellen heeft als voordeel dat je een (iets?) lagere premie betaald.

Bovenstaand is mij gisteren door de verzekering adviseur verteld.
 
Bovenaan