Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

project bijna klaar

hoi Allemaal

mijn opel Omega is bijna klaar het duurde langer dan verwacht. Dit kwam doordat de spuiter de kachel kapot had en daardoor niet kon spuiten. ook waren er een aantal zaken wat minder goed gedaan waardoor dit over moest (ik en nogal precies) tja de uitlaat zit er l wel op maar de spoiler nog niet dat word morgen gedaan inclusief de laatste delen die opnieuw gespoten moesten worden. dinsdag zal er een nieuwe distributie riem inclusief spanrollers en waterpomp geplaatst worden dit omdat dit al bij 120.000km had moeten gebeurden (oeps) was de vorige eigenaar vergeten. maar goed ik zal de foto,s plaatsen als hij in zijn geheel klaar is. wel heb ik al een foto van de einddemper die ik overigens iets terug heb laten plaatsen zodat deze niet uitsteekt (vind ik mooier)
 
ik kan geen foto,s uploaden de website geeft een storing aan ivm dat hack verhaal eerder op deze site. ik heb net de beheerder gemaild met dit probleem ff afwachten
 

Vega

Medewerker
Administrator
nickaarnink zei:
ik kan geen foto,s uploaden de website geeft een storing aan ivm dat hack verhaal eerder op deze site. ik heb net de beheerder gemaild met dit probleem ff afwachten

Ja kan ook geen foto's naar het OOP uploaden. Je moet daar tinypic of PhotoBucket of een van die andere aanbieders voor gebruiken.
 
De verbinding werd geherinitialiseerd







De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.





Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of

-- 20 feb 2012 11:16 --
 
Even zo vrij geweest:

fotosopelomega2012003.jpg



fotosopelomega2012001.jpg


(volgende x de IMG-code plakken :> )
 
super bedankt ik heb lopen worstelen maar het wilde niet telkens als ik me hier bij photobucket in wilde loggen deed de pc raar en kreeg ik dat andere bericht wat ik eerder stuurde.. maar 1 vraag die link die ik door stuurde dat was neem ik aan alleen een link om de foto 's te bekijken toch? en niet als zijnde beheerder??

oke en wat vinden jullie van het resultaat??? de auto is in zijn geheel op nieuw gespoten en motorisch maak ik nog een foto van zijn er wat updates geweest. nieuwe software en aanpassingen sensoren zodat ik meer motorvermogen kreeg. en verder de spoiler (ja ik weet dat er veel zijn die, die andere spoiler mooier vinden maar ik hou meer van vleugels en wat vinden jullie van de uitlaat??

ik ben benieuwd als de auto helemaal gewassen is zal ik nog een foto uploaden :)

groeten,

Nick
 
nickaarnink zei:
super bedankt ik heb lopen worstelen maar het wilde niet telkens als ik me hier bij photobucket in wilde loggen deed de pc raar en kreeg ik dat andere bericht wat ik eerder stuurde.. maar 1 vraag die link die ik door stuurde dat was neem ik aan alleen een link om de foto 's te bekijken toch? en niet als zijnde beheerder??

...

Nick
Er zijn meerde foto's zichtbaar op dat profiel, zal de bedoeling niet zijn?

Code:
[IMG]http://i160.photobucket.com/albums/t168/nickaarnink/fotosopelomega2012003.jpg[/IMG]
<- dat is de juiste code btw :)

Ziet er mooi uit zo! Echt een modern gezicht met die chromen strip 8)
 
thanks heb het ff aangepast :)

ja die chromen strip vond ik ook erg leuk had ik via marktplaats gekocht (geloof iets van 15 euro) en heb ik de auto spuiter laten monteren aangezien hij toch alles moest schuren plamuren en zelfs föhnen (m,n achter bumper had wat kleine beschadigingen) en de motor kap had veel steenslag en op het dak zaten krassen van de dakdragers en de deuren zaten wat deukjes van mensen die hun auto deur tegen de mijne hadden gegooid. Ik dacht als ik er dan toch aan begin dan ook meteen alles. Ik ben erg tevreden over het resultaat de auto krijgt nu nog een grote beurt en een nieuwe distributie riem want de vorige eigenaar weet niet meer of hij dat gedaan heeft :( hij zou zelf wel de waterpomp hebben vervangen maar wist niet meer of hij de riem ook gedaan had?? raar verhaal dus ik dacht gewoon een nieuwe erop.
 
Ik heb de strip 5 jaar geleden gehad, deze speciaal laten maken van echt metaal, na een aantal maanden toch spijt en er af gehaald, deze had ik gemonteerd met dubbelzijdig tape, kreeg hem er helaas niet meer netjes af.
Ik zal eens kijken in mijn oude pc of ik er nog een foto van heb.

gr Hugo

-- 22 feb 2012 21:24 --

6izl77.jpg
:)<br /><br />-- 22 feb 2012 21:26 --<br /><br />Voila , stond ook in de huidige pc :)
 
mooie foto hoor, ja die chromen strip van jou ziet er ook erg mooi uit.

ik had eerst m,n auto laten spuiten (voor bumper) bij autoschade herstelbedrijf Kloosterman in Haaksbergen maar dat was een drama. die hebben er echt een zooi van gemaakt de lak kwam er na 3 dagen al afzetten. ben er toen mee terug gegaan en toen zeiden ze bij Kloosterman dat ze niet wisten wat IK ermee gedaan zou hebben!!! als of ik het lak er af loop te krabben grrr nee zeiden ze dat viel niet onder de garantie. Aangezien ik mijn hele auto wilde laten spuiten ben ik toen naar een ander gegaan die heeft toen ook even naar de voorbumper gekeken. Hij zei dat het prutswerk was, de grond laag was niet goed en het was niet goed ontvet een kind kon het beter zei hij. Hij zei bovendien had het garantie moeten zijn zei hij, dus bedankt kloosterman bedankt voor niks ga daar dus ook nooit meer heen. wilde ik even kwijt.
 

Joep

Verbannen
Lijkt me iets voor in het ervaringen draadje...

Wel balen man, dat mensen zo met je spullen omgaan! :( Je mag toch verwachten dat je krijgt waar je voor betaald! Helaas word maar al te vaak het tegendeel bewezen, ook nu weer bij jou! Feit is wel dat die ander het toppie gedaan heeft, want je Omega staat er erg strak bij! :)
 
semenmaikenomega22-02-2012034.jpg

semenmaikenomega22-02-2012031.jpg

semenmaikenomega22-02-2012032.jpg

semenmaikenomega22-02-2012035.jpg


Ja de auto is nu perfect in orde nieuwe distributie riem olie bougies software tuning nieuwe einddemper etc etc al met al een behoorlijk kostenpost maar dan heb je hem ook weer als nieuw. Hij heeft trouwens erg weinig km gelopen net een 100.000km dus hoop dat ie nog ff mee kan :)
 
Bovenaan