Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Raambediening

Ik heb bij het wisselen van mijn radiator, ook de accu vervangen. Ik moest 'm toch afkoppelen en in de sedan zat een gloednieuwe. ;)

Maar nu.... Mijn raambediening die eerst op alle ramen een 'snel' functie hadden stoppen nu direct als ik de knop loslaat. Hoe kan ik dit weer herstellen? Ook de bediening via de sleutels doet het niet meer. Op beide sleutels niet en er zitten nieuwe batterijen in. (Ze deden het voor de accuwissel wel). |:(

Wie kan mij hierbij van hulp zijn? :)
 
De sleutels moet je opnieuw "inlezen in de auto, contact aan en dan open, dicht, open, dicht ofzo maar het staat wel ergens op het forum.

De ramen weet ik wel hoe dat gaat. Knop vast blijven houden tot raam volledig open of dicht is, dan nog vast blijven houden tot je een klik hoort.
Doe dit bij alle ramen en het werkt weer als voorheen.

Gr. Paul
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Sleutel in contact, contact aan en de knop op de afstandsbediening een seconde of 5 ingedrukt houden. Dan hebben ze elkaar ook weer gevonden.

Ramen zoals Paul al zei.
 
Ook weer opgelost! Mijn dank, wederom, voor de hulp. _/-\o_ _/-\o_

Alleen het raam aan bestuurderskant doet niet mee, maar dat was al een ouder probleem. Motor loopt ook vrij stroef. Dat wordt dus nog een omwisselling. :)
 
Kan ook de geleider zijn. Die worden door vuil stroef. Siliconen spray in deze geleiders spuiten en dan loopt ie weer soepel.

Greetz Emiel
 
IJsblok zei:
De ramen weet ik wel hoe dat gaat. Knop vast blijven houden tot raam volledig open of dicht is, dan nog vast blijven houden tot je een klik hoort.
Doe dit bij alle ramen en het werkt weer als voorheen.

Gr. Paul


Kijk weer zo'n makkelijke tip van het OOP!! Ga het vanavond eens even proberen want dat is toch wel makkelijk als ze allemaal net zo werken als het bestuurders raam!! _/-\o_
 
Het raam aan de bestuurderskant reageert ook niet meer op de cv. Dus het wordt wel even verder zoeken, denk ik.

Anders ga ik maar wat units overzetten van de sedan naar de caravan. Altijd makkelijk zo'n donor te hebben. ;)
 
Bovenaan