Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

raar kastje

Bij de montage van mijn parrot carkit vorig jaar kwam ik een kastje tegen waar ik de functie niet van ken.

Afb011.jpg


Afb012.jpg


Wie kan mij vertellen wat dit is???

Zat een microfoontje aan dus heb het idee een of andere aanstuur kastje voor een carkit

omega011.jpg


Tevens ligt er een kabel metstekker in mijn middenconsole die volgens mij daarbij hoort.

Komt dit een van jullie bekend voor??

Als dit niet origineel is dan ga ik het eruit halen.

Gr Jack
 

yoyo

The UK brothers
Ik geloof dat dit idd van een oude carkit is (zeker omdat dit van het merk Siemens is) en waarschijnlijk
zat dit onder je armleuning.
In het begin van de b uitvoeringen zijn ze begonnen met een carkit in de armleuning te bouwen.
Deze moest je naar voren omklappen.
(dacht ik) O-)
 
eentje naar de microfoon en de andere zitten in de kabel boom verweven.

Word een klus om sit eruit tehalen maar is goed met geknoeid of ik moet weten wat er nog meer voor nodig is om dit weer functionerend te maken.

Gr Jack
 
Ik denk dat het een car-kit van een Siemens toestel is (geweest).
Heb je geen Siemens, dan denk ik dat het weer functionerend maken weinig zin heeft (of je moet ook een Siemens aanschaffen).
Wat je dat zeker nodig gaat hebben, is een Siemens-houder (voor de telefoon) welke op de (afgeknipte? :S) kabel in/onder je midden-tunnel verbonden hoort te zijn.
 
yoyo zei:
Ik geloof dat dit idd van een oude carkit is (zeker omdat dit van het merk Siemens is) en waarschijnlijk
zat dit onder je armleuning.
In het begin van de b uitvoeringen zijn ze begonnen met een carkit in de armleuning te bouwen.
Deze moest je naar voren omklappen.
(dacht ik) O-)



Je wilt niet weten wat er allemaal van Siemens in onze Omega's zit wat niks met een telefoon of wat dan ook te maken heeft Aart ! :Y)

Maar dit is idd van een carkit geweest.



Groetss,
Sjors
 

yoyo

The UK brothers
Sjors-V6 zei:
yoyo zei:
Ik geloof dat dit idd van een oude carkit is (zeker omdat dit van het merk Siemens is) en waarschijnlijk
zat dit onder je armleuning.
In het begin van de b uitvoeringen zijn ze begonnen met een carkit in de armleuning te bouwen.
Deze moest je naar voren omklappen.
(dacht ik) O-)



Je wilt niet weten wat er allemaal van Siemens in onze Omega's zit wat niks met een telefoon of wat dan ook te maken heeft Aart ! :Y)

Maar dit is idd van een carkit geweest.



Groetss,
Sjors


Ja dat weet ik Sjors, maar ik bedoelde daarmee te zeggen dat dit een restant van een "originele" carkit is. :Y
(en geen aftersales, alhoewel dat microfoontje wat uit zijn spiegel bengelt anders doet vermoeden) :r

Nu je het over Siemens hebt moest ik gelijk ook weer denken aan wat ik gisteren in mijn handen had.
Een LMM van Hella! ik dacht dat die alleen maar lampjes en aanverwante artikelen maakte! :N
 
Bovenaan