Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Radio CCrt 2007

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom hier Bert. Wij zien altijd graag een ietwat uitgebreide(re) introductie in het daarvoor bestemde forumdeel: Wie ik ben.... Aangezien we van het nieuwsgierige soort zijn, worden we helemáál blij als er ook foto's voorbij komen. Van je auto dan, hè. :P

Waren die radio's vrijgegeven? Ze zijn namelijk niet zomaar uitwisselbaar, maar worden aan de auto gekoppeld. Als je een radio zo werkend uit een andere Omega haalt, loop je tegen problemen aan.

Vervolgens is de vraag, welk type radio probeerde je erin te zetten? Een radio welke gecombineerd moet worden met een kleurenscherm (o.a. 2013, 2015) of een die ook eerder aan een "normaal" scherm gehangen had?
 
saai zei:
Hallo

Ik ben Bert en ben sinds 2 maanden eigenaar van een Omega 2.5 V6 uit 2000. Nu heb ik een vraag over de autoradio. We hebben er nu een ccrt 2007 in zitten, maar die is alleen met cassette. Aan gezien we die niet meer hebben, wilde we er 1 met cd-speler. We hebben 2 orginele omega radio's er in gehad, maar bij beide viel de boordcomputer weg. Het schermpje bleef zwart. Als we de phillips ccrt 2007 indrukken doet alles het gewoon weer. Wie kan mij helpen om dit probleeem op te lossen, zodat er toch een radio in kan met cd-speler.


De CCRT-2007 en CART 2008 hebben een Speciaal Display wat alleen met deze 2 radio's werkt en niet met het overige Gamma radio's in de Omega !

Je hebt nu een smal breed scherm nietwaar ? welke radio heb je geprobeerd ? wellicht heb ik nog een passend display liggen ! welke ik wel met gesloten beurzen wil ruilen ;)


Ik hoor het wel !



Groetss,
Sjors
 
Bovenaan