Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Radio CCRT 2008 laser schoonmaken !! Pffffffff.

yoyo

The UK brothers
Kijk eens aan wat je op die manier bespaart!
(dit wordt zeker niet gedoneerd ) _O- _O- _O-
 
Goeie service. Kan niet anders zeggen.
Menig ander garagist had geroepen: "Alleen op mechanische delen".
Dus je kunt jouw garagist melden dat jouw speurwerk een reparateur in Schiedam heeft opgeleverd die het voor 9 tientjes ex kan doen :)

@ Aart: René heeft meer dan ruim gedoneerd, dus ik zou zijn 2e storting gewoon weer terug boeken. :)
 
A

Anonymous

Gast
Inderdaad, EN?? :X

Al verschillende keren gebeld met de VOD. Het bedrijf waar de radio is aangeboden om te repareren weet niet wanneer de radio gerepareerd is omdat er onderdelen besteld moeten worden, en weten niet wanneer deze binnen komen. Lekker vaag allemaal. :z

Ik wacht in stilte af. 7(8)7
 

yoyo

The UK brothers
PHOEEEEEE stil zal het idd zijn. :(
Ik zou daar toch een beetje pissig om zijn want het duurt nu toch wel lang. :X
 
A

Anonymous

Gast
Wat denk je wat ik ben.......................... :( heeft alleen zo weinig zin.
 
A

Anonymous

Gast
Zojuist wederom de VOD gesproken over de radio/cdspeler.

Het mag even duren maar dan is zij ook, als het goed is, volgende week gerepareerd en kan haar dan ophalen. *O*

Ben benieuwd. :s
 

yoyo

The UK brothers
Ben ook ergens ander naar benieuwd :F ....of had je daar ook al iets over afgesproken (er staat mij iets bij van garantie oid?) :Z
 
A

Anonymous

Gast
Ik heb op de auto inderdaad G2 Certified Used Car garantie. Als dat tenminste was waar je benieuwd naar bent.
Die G2 garantie is dan ook bepalend dat de VOD de radio laat repareren bij een aangesloten bedrijf, omdat zij anders de kosten niet vergoed krijgen van de G2 instelling.
 
A

Anonymous

Gast
*O* *O* Radio/cd speler CCRT 2008 gerepareerd en opgehaald. Speelt weer zoals het hoort. *O* *O*

Quanto costa? Zero euro's / Molta piacere (pleziero) bedankt VOD _/-\o_
 
A

Anonymous

Gast
Hihi ik heb de cd's nog liggen die ik al had gebakken en die (lees toen) niet werkten. Tada nu wel dus.
 
A

Anonymous

Gast
Het was wel erg stil de afgelopen weken, Peter. Dus ja, ik hoef je niet te vertellen hoe ik mij nu voel *O* *O* :Y
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik vind het knap dat je dat volgehouden hebt. Ik zou heel erg chagrijnig worden zonder muziek in m'n auto.
 
Bovenaan