Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Radio/CD OEM

Zoals weinige weten ben ik iemand die een auto op kan en wil waarderen maar met OEM materieel, zeker het interieur.
Nou kocht ik de Omega met RC en heb er een Pioneer RCD in laten zetten, nu jullie begrijpen het al
Als ik een OEM RCD wil hebben welk type is dat dan............?
 
raymond zei:
of je neemt het complete BOSE systeem uit een mv6 over
is wel iets meer werk maar klinkt super


Dat zou kunnen, maar ik ben niet zo een audiofiel............ :*) , en tweeterhoekjes heb ik ook al :P , maar boven alles kan ik met weinig tevreden zijn, de CDR500 dus....................... _/-\o_
 

Joep

Verbannen
raymond zei:
of je neemt het complete BOSE systeem uit een mv6 over
is wel iets meer werk maar klinkt super
Sorry, ik heb Bose gehoord in verschillende B2's, maar bepaalde klanken zijn niet mooi vind ik. Het is maar net waar je grenzen liggen qua geluid.
 

yoyo

The UK brothers
Icebrain zei:
raymond zei:
of je neemt het complete BOSE systeem uit een mv6 over
is wel iets meer werk maar klinkt super


Dat zou kunnen, maar ik ben niet zo een audiofiel............ :*) , en tweeterhoekjes heb ik ook al :P , maar boven alles kan ik met weinig tevreden zijn, de CDR500 dus....................... _/-\o_
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Joep zei:
raymond zei:
of je neemt het complete BOSE systeem uit een mv6 over
is wel iets meer werk maar klinkt super
Sorry, ik heb Bose gehoord in verschillende B2's, maar bepaalde klanken zijn niet mooi vind ik. Het is maar net waar je grenzen liggen qua geluid.

Dan moet je gewoon naar de oorarts toe, of je moet echte muziek gaan luisteren.
 

yoyo

The UK brothers
B-Buster zei:
Joep zei:
raymond zei:
of je neemt het complete BOSE systeem uit een mv6 over
is wel iets meer werk maar klinkt super
Sorry, ik heb Bose gehoord in verschillende B2's, maar bepaalde klanken zijn niet mooi vind ik. Het is maar net waar je grenzen liggen qua geluid.

Dan moet je gewoon naar de oorarts toe, of je moet echte muziek gaan luisteren.

Joep, die discussie moet je hier niet aan gaan, die ga je verliezen hier op dit forum. :N

(ik kan het weten, ik heb het ooit ook eens geprobeerd _O- _O- _O- )
 

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Joep zei:
raymond zei:
of je neemt het complete BOSE systeem uit een mv6 over
is wel iets meer werk maar klinkt super
Sorry, ik heb Bose gehoord in verschillende B2's, maar bepaalde klanken zijn niet mooi vind ik. Het is maar net waar je grenzen liggen qua geluid.

Dan moet je gewoon naar de oorarts toe, of je moet echte muziek gaan luisteren.
Misschien ligt het aan mij inderdaad, maar zonder Bose vind ik het net zo goed, zo niet beter, klinken.<br /><br />-- 01 okt 2012 05:31 --<br /><br />
yoyo zei:
B-Buster zei:
Joep zei:
raymond zei:
of je neemt het complete BOSE systeem uit een mv6 over
is wel iets meer werk maar klinkt super
Sorry, ik heb Bose gehoord in verschillende B2's, maar bepaalde klanken zijn niet mooi vind ik. Het is maar net waar je grenzen liggen qua geluid.

Dan moet je gewoon naar de oorarts toe, of je moet echte muziek gaan luisteren.

Joep, die discussie moet je hier niet aan gaan, die ga je verliezen hier op dit forum. :N

(ik kan het weten, ik heb het ooit ook eens geprobeerd _O- _O- _O- )
Haha, dan ga ik die discussie juist heeeel graag aan, ik wil winnen! _O-
 
B-Buster zei:
Joep zei:
raymond zei:
of je neemt het complete BOSE systeem uit een mv6 over
is wel iets meer werk maar klinkt super
Sorry, ik heb Bose gehoord in verschillende B2's, maar bepaalde klanken zijn niet mooi vind ik. Het is maar net waar je grenzen liggen qua geluid.

Dan moet je gewoon naar de oorarts toe, of je moet echte muziek gaan luisteren.


Nou idd zeg, Joep echt.. het standaard systeem klinkt zéker niet slecht, maar Het Bose Soundsysteem staat hier echt boven ! en het Bose soundsysteem in mijn Catera staat met zijn 300 watt nóg een stukje sterker :9



Groet,
Sjors
 
Ik kan mij nog goed herinneren dat ik het voor het éérst hoorde, was echt geweldig !

Er is altijd beter, laten we dat voorop stellen, dat weet ik ook wel ;) het standaard systeem komt op een bepaald volume wel op een hoorbare vervorming, dat doet het Bose systeem niet, je hebt actief (sublaag), klinkt veel voller met meer dynamiek, en een lekkere brede soundstage :9

Maar ieder het zijne natuurlijk !


Groet,
Sjors
 

Colinh

Donateur 2023
Ik vind mijn adio heel goed, kan echt keihard en goede kwaliteit.

Maar ik wil ook nog weleens wat andere geluidssystemen, waar ik ook voor een Pioneer ga.





Gr Colin
 
Ik blijf ook met m'n setje ( van 8 boxen ) BOSE d:)b :w

@ Colinh ik had ook een Pioneer, in mijn Opel Vectra was helemaal top.
 
Bovenaan