Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Radio/CD OEM

Joep zei:
Icebrain zei:
Joep zei:
IN2thaDO zei:
Ik blijf bij mn eigen audio setje ;)
Kan ik je niet blij maken met een speakersetje van Bose? :*)


Nog niet verkocht.......................... :f , ik ben vanaf maandag de gelukkig eigenaar van een CDR500............................... _/-\o_
Heb jij interesse dan? Zo ja, dan stuur me maar een PM.



een CDR-500 i.c.m. een Bose audio systeem kan toch niet druif 8)7 daar hoort of een CCR 800 of een CCRT 700 BOSE bij :)
 

Joep

Verbannen
Hoe moet ik dat nou weten??? :? Van dit soort zaken heb ik geen kaas gegeten Sjors, jij juist heel veel, Banaan! :+
 

Joep

Verbannen
Niels zei:
Bose klinkt echt veel beter als een standaard systeem! Daar kan je toch niet over gaan discussiëren.
(anders sporen ze bij Opel ook niet)
Heb het zelf ervaren (dit is al mijn 3e Omega)


Je kan natuurlijk ook je Bose systeem nog combineren met een andere HU.



http://www.youtube.com/watch?v=Jxk8riC81BY&feature=youtube_gdata_player

Of je geeft gewoon toe dat je het teveel werk vind om om te bouwen! :-P
Heel het interieur is eruit geweest, dus ik had het toen zeer makkelijk in kunnen bouwen. Niet gedaan om de gegeven redenen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Die reden wordt nog altijd niet serieus genomen zoals je ziet. Je zult met een beter verhaal moeten komen. :w
 
B-Buster zei:
Die reden wordt nog altijd niet serieus genomen zoals je ziet. Je zult met een beter verhaal moeten komen. :w

Ik denk dat het gewoon een grap is!

Straks gaat hij ook nog vertellen dat hij expres een 4 cilinder heeft genomen, omdat die veel sneller zijn, en ook veel mooier klinken als een v6! :grin:
 
Zie je hoe dichter je bij die grens woont hoe gekker ze worden nou weer een zuiderbuurman in de bocht dat een 4 beter en mooier loop dan een 6 hahaha en je kan zien dat meneer Joep aardig in De buurt woont ik denk zomaar als je niet uitkijk
Dat het aansteekt _O- _O-
 
Het klopt allemaal wel Bose klinkt nergens naar en 6 pitters zijn traag maar ik zou de mijne toch niet kwijt willen of ruilen tegen een 4 cilinder :b *O* :d :f :Y zonder Bose
 
Mmm, laat ik het zo zeggen, ik hoop ooit eens te genieten van BOSE geluid van 1 van de forumleden, maar zeg er zelf bij hoe mooi dat ook zal zijn, ben en blijf gewoon tevreden met wat er nu inzit
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Voor die gelegenheid wil ik m'n Catera AMP ook wel even inbouwen zodat ik hetzelfde vermogen heb. >:)
 
Toch klinkt dat anders, Catera Bose amplifier in een Omega, de aansturing speelt ook een grote rol, maar het kan een leuke upgrade zijn !!
 
Bovenaan