Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Radio code controleren voor uitbouw.

Vraagje kan ik mijn radio code controleren of deze klopt met wat op het kaartje staat voor dat ik de radio uitbouw?

Mvg, Jan Wieger.
 
jwsmedinga zei:
Vraagje kan ik mijn radio code controleren of deze klopt met wat op het kaartje staat voor dat ik de radio uitbouw?

Mvg, Jan Wieger.

Ja, gooi de accu los en sluit hem weer aan, doet die het niet is de code fout ;)


maar ff serieus, bij mijn B2 was de accu los geweest omdat Ralph aan de uitlaat had gelast en toen ik daar weer wegging deed de radio het nog !
waarschijnlijk een back up accu of zoiets . . .
 
Code zit in de radio. Als de accu los gaat blijft de code bewaard. Enige wanneer je er problemen mee kunt krijgen is als je de radio of cid vervangt zonder de unit vrij te geven.
 
Dus als ik het goed begrijp, kan ik de radio zonder problemen uitbouwen, om er een carkit tussen te zetten?

Mvg. Jan Wieger.
 
ik heb 2 verschillende verhalen! bij de ene (2.2 station) onthoude deze zijn code na het losmaken van accu! bij mijn 3.0 executive moet ik deze opnieuw ingeven na loshalen accu!
 
lowflyer zei:
ik heb 2 verschillende verhalen! bij de ene (2.2 station) onthoude deze zijn code na het losmaken van accu! bij mijn 3.0 executive moet ik deze opnieuw ingeven na loshalen accu!


Bij mij ook Yves,
zoals ik hierboven scheef hield mijn B2 wél de gegevens vast, maar nu met mijn B1 als de accu los is geweest moet ik de radio én de CD code apart invoeren
 
Kan iemand mij hier verder mee helpen??? Ik ben vanmorgen bij de vod geweest, en die wist niks van deze stekker onder het dashboard. Iemand hier een foto van of een onderdeelnummer.
De vod kwam met de zelfde manier van aansluiten, zo als ik het zelf ook wou doen.

Mvg, Jan Wieger
 

Vega

Medewerker
Administrator
jwsmedinga zei:
Ik ben vanmorgen bij de vod geweest, en die wist niks van deze stekker onder het dashboard.

Dit soort dingen weten ze meestal niet.

Kram Interface Lead 3G Interface Lead Saab/Opel/Vauxhall VDA cable.
 
Bovenaan